سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نگاه نزدیک/ فبلت شیائومی Redmi Note 2 Pro گواهینامه TENNA را دریافت کرد


نگاه نزدیک/ فبلت شیائومی Redmi Note 2 Pro گواهینامه TENNA را دریافت کرد

فبلت Redmi note 2 pro از شرکت شیائومی گواهینامه سازمان TENNA را دریافت کرد. شایعات زیادی از مشخصات این دستگاه به بیرون درز کرده بود، از جمله تصویر قاب پشتی این گوشی که به طور رسمی در وب‌سایت TENNA هم منتشر شد. همین‌طور گفته می‌شد که این فبلت همان Redmi note 2 خواهد بود که به بدنه فلزی و اسکنر اثر انگشت مجهز می‌شود. این خبر هم با گواهینامه سازمان چینی تایید شد.

آی تی رسان/ فبلت Redmi note 2 pro از شرکت شیائومی گواهینامه سازمان TENNA را دریافت کرد. شایعات زیادی از مشخصات این دستگاه به بیرون درز کرده بود، از جمله تصویر قاب پشتی این گوشی که به طور رسمی در وب‌سایت TENNA هم منتشر شد. همین‌طور گفته می‌شد که این فبلت همان Redmi note 2 خواهد بود که به بدنه فلزی و اسکنر اثر انگشت مجهز می‌شود. این خبر هم با گواهینامه سازمان چینی تایید شد.

پس با توجه به این اسناد می‌توانیم مشخصات این فبلت را اینطور بیان کنیم، یک صفحه ۵/۵ اینچی با رزولوشن Full HD، پردازنده MT Helio X10 ساخت مدیاتک که دارای هشت هسته پردازشی با فرکانس ۲ گیگاهرتز است،۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دو گیگابایت رم پردازشی ( که ممکن است نسخه ۳ گیگابایتی آن هم با حافظه داخلی بالاتر عرضه شود)، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت که در پایین دوربین اصلی قرار دارد. همچنین باتری این گوشی ۳۰۶۰ میلی آمپر است.

ضخامت این دستگاه هم حدود ۸/۷۵ میلی متر است و اندکی از ردمی نوت ۲ سنگین‌تر است. اندروید ۵.۰.۱ به طور پیش‌فرض روی آن نصب شده و با رابط مخصوص شیائومی همراه است. انتظار داریم قیمت این دستگاه حدود ۱۷۲ دلار باشد که اگر این قیمت قطعی شود، یک تلفن ایده‌آل با قیمتی عالی را شاهد هستیم.

به هر حال تا اعلام قیمت و زمان عرضه رسمی از سوی شیائومی، باید منتظر بمانیم.


ویدیو مرتبط :
معرفی گوشی شیائومی Redmi Note 3