سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مسیرهای درون شهری همدان پاکسازی شد


حسین خانجانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقدام اولیه برای تامین ماشین آلات و نوسازی آنها از مهر ماه سالجاری انجام شده است.
وی اظهار کرد: 130 دستگاه انواع ماشین برف روب و لودر نیز برای فصل سرما در سالجاری تدارک دیده شده است و امروز نیز کیسه های ماسه و نمک توسط نمک پاش های مکانیزه و ماشین های نمک پاش دستی در خیایان ها و معابر شهر در حال فعالیت است.
وی ادامه داد: اما نمک و ماسه تنها تا دمای منفی 9 درجه می توانند از یخ زدگی معابر پیشگیری کنند و اگر دما بیشتر از این مقدار باشد تاثیر گذار نخواهد بود.
وی اضافه کرد: هم اکنون تردد در خیایان های شهر در حال انجام است اما پاکسازی معابر فرعی هنوز انجام نشده است.
وی از ذخیره یک میلیون کیلو گرم نمک و ماسه خبر داد و افزود: در تامین نمک و ماسه مشکلی وجود ندارد.
بر اساس پیش بینی هواشناسی استان همدان با تقویت موج بارندگی در بیشتر نقاط استان همدان از روز یکشنبه ریزش برف پیش بینی شده و اوج شدت کاهش دما در روزهای دوشنبه و سه شنبه خواهد بود و در مناطق سردسیر استان نیز دما به 20 درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.
7530/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پاکسازی و جمع آوری زباله با مشارکت مردم و مدیران شهری