سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نباید با مسائل اجتماعی به صورت هیجانی برخورد شود/ مخالف توافق‌نامه حسابرسی یکپارچه هستم


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مجتبی شاکری در تذکرات پیش از دستور دویست و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن محکوم کردن کشتار شیعیان نیجریه اظهار داشت: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران لایحه تفکیک مأموریت‌ها را هنوز به شورا ابلاغ نکرده است و وقت آنها برای ارائه این لایحه تمام شده است.

وی افزود: نباید مسائل اجتماعی را به صورت هیجانی مطرح کنیم و انجام این موضوع مشکلاتی را به دنبال دارد که به نفع جامعه نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: هنگامی که آژیر خطر مسائل اجتماعی را می‌کشیم باید قبل از آن تدابیر لازم و پناهگاه برای مردم ایجاد کنیم.

شاکری ادامه داد: توافق پاسخ‌نامه حسابرسی یکپارچه را خیلی از اعضای شورای شهر مطالعه نکرده‌اند و به نظر می‌رسد اساسی‌ترین نتیجه شورا در کنار طرح‌ها و لوایح بحث نظارت است. در کدام قانون تجارت یک شرکت با ناظر به توافق رسیده است؟

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر توافق‌نامه را دقیق مطالعه کنند و بنده نیز در 7 بند نظر مخالف درباره توافق‌نامه را نوشته‌ام.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1P3CFI


ویدیو مرتبط :
توافق نامه ژنو مخالف با روح قانون اساسی است ...