ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تبریزی: دوست داشتم با تیم ژاوی هم‌گروه می‌شدیم


مرتضی تبریزی در خصوص گروهی که ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا در آن قرار گرفته است، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما در گروه سختی قرار گرفتیم، ولی با توجه به پتانسیلی که داریم شانس زیادی برای صعود خواهیم داشت. لخویا یکی از تیم‌های پرقدرت قطر است و النصر هم در عربستان چنین شرایطی دارد. از بین الشباب و نماینده ازبکستان هم یک تیم صعود خواهد کرد که آنها هم تیم‌های پرقدرتی هستند.

وی در ادامه افزود: شاید از لحاظ امکانات سخت‌افزاری از آنها عقب باشیم، ولی از لحاظ بازیکن و مربی وضعیت خوبی داریم. ما امسال نتایج خوبی گرفتیم و مطمئناً با این تیمی که داریم، شانس زیادی برای صعود از گروه‌مان خواهیم داشت.

تبریزی همچنین خاطرنشان کرد: راستش را بخواهید قبل از قرعه‌کشی این بازی‌ها به این فکر می‌کردیم که با السد قطر هم‌گروه شویم. به هر حال در این تیم فوتبالیست بزرگی مثل ژاوی هرناندز بازی می‌کند و بازی کردن مقابل او افتخار بزرگی محسوب می‌شود. با این حال تراکتورسازی این شانس را دارد که با السد هم‌گروه شود.

مهاجم ذوب‌آهن در خصوص شرایط تیمش در لیگ برتر و بازی با سیاه‌جامگان گفت: امسال قطعاً دنبال قهرمانی در لیگ هستیم و باید به این هدف برسیم. بازی با سیاه‌جامگان نیز برای ما بسیار مهم است، چون باید سه امتیاز را بگیریم تا از کورس عقب نمانیم. می‌دانیم چه بازی سختی در مشهد داریم، اما باید سیاه‌جامگان را شکست بدهیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با ژاوی : بازی های گازا را دوست داشتم