ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش نظری‌جویباری به استعفایش از کمیته نقل‌وانتقالات استقلال و مشکل حاج‌محمدی


علی نظری‌جویباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد مشکل امین حاج‌محمدی برای بازی کردن در ترکیب استقلال اظهار داشت: این بازیکن برای حق رشد چک 50 میلیونی به باشگاه سایپا داده بود که ظاهراً این چک پاس نشده است. به همین خاطر، باشگاه سایپا در نامه‌ای به باشگاه استقلال تأکید کرده تا زمانی که این بازیکن پولش را ندهد، نمی‌‌تواند برای استقلال بازی کند. این پول را ما نباید بدهیم، ولی پیگیر مشکل حاج‌محمدی خواهیم بود.

وی درباره استعفایش از سمت مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال گفت: من استعفا نداده‌ام، بلکه گفته‌ام که دیگر نمی‌خواهم در نقل‌وانتقالات فعالیت کنم. متأسفانه هر فردی هر چیزی که دلش بخواهد می‌گوید. هر چقدر تلاش می‌کنیم تیم پرویز مظلومی نتیجه بگیرد و آرامش داشته باشد، برخی افراد با بیان شایعات به حواشی دامن می‌زنند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص اعتراض این باشگاه به اخطار امید ابراهیمی در دیدار هفته دوم مقابل ملوان بندرانزلی تصریح کرد: ما نامه‌ای در این زمینه به سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم، اما تاکنون پاسخی داده نشده است. این اخطار اشتباه بوده و باید پاک شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اخبار نقل وانتقالات