ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



وحید امیری: کاش ریالی نمی‌گرفتیم اما اکبر آقا زنده بود


وحید امیری: کاش ریالی نمی‌گرفتیم اما اکبر آقا زنده بودخبرآنلاین/ مهاجم تیم نفت می گوید فوتبال ایران هیچ حساب و کتابی ندارد.
وحید امیری، بازیکن ملی‌پوش تیم نفت، در آستانه دیدار حساس با ذوب‌آهن پاسخگوی سؤالات ما شد.
* آماده بازی با ذوب‌آهن هستید؟
دو تیم در یکی از حساس‌ترین مقاطع فصل به هم خورده‌اند. ذوب‌آهن در دو بازی قبلی‌اش نتایج قابل قبولی در آسیا کسب کرده و دنبال این است که روند موفقیتش را در لیگ برتر هم ادامه دهد، ما هم در لیگ خوب نتیجه گرفته‌ایم و می‌خواهیم به کورس مدعیان برسیم. البته فوت مرحوم اکبر دارستانی انگیزه ما را هم بیشتر کرده تا با پیروزی بر ذوب‌آهن، روح آن مرحوم را شاد کنیم. در بازی خانگی شانس پیروزی ما خیلی بیشتر است و البته بازی سختی هم خواهد بود.
* عده‌ای فوت مرحوم دارستانی و مشکلات مالی نفت را دلیلی برای وضع بحرانی نفت می‌دانند.
به هر حال شرایطی است که اتفاق افتاده اما من خودم شخصاً انگیزه و توانم چند برابر قبل شده است. ضمناً با ناامیدی و بیکار نشستن که مشکلی حل نمی‌شود.
* چگونه است که تو این‌گونه صحبت می‌کنی اما بعضی بازیکنان تیم‌تان اصلاً شرایط جالبی برای ادامه بازی‌ها ندارند؟
من این‌طوری جواب شما را می‌دهم که کاش یک ریال هم پول نمی‌گرفتیم اما الان آقای دارستانی را در میان خودمان داشتیم باید به خاطر روح مرحوم اکبر دارستانی با تمام توان بجنگیم.
* حریف ذوب‌آهن می‌شوید؟
ذوب‌آهن تیم خوبی است اما ما هم نشان دادیم پتانسیل خوبی داریم. فوتبال ایران هم حساب و کتاب این‌جوری ندارد و می‌بینید تیم ته جدولی آمده و صدرنشین را می‌برد. روی کاغذ نمی‌توان حرفی زد.


کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
کلیپ باکیفیت زیبا و تاثیرگذار امام زمانی قسمت6 (ما ساده گرفتیم آمدنت را آقا)