ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیشنهاد شدن پل پوگبا به بایرن مونیخ!


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.18 - 15:36

پیشنهاد شدن پل پوگبا به بایرن مونیخ!

طرفداری/ در تابستان گذشته یوونتوس پیشنهادات دریافتى براى جذب پل پوگبا را نپذیرفت، حال مدیر برنامه هاى این هافبک فرانسوى به نوعى پاى مونیخى ها را نیز به این موضوع باز مى نماید.
پل پوگبا یکى از پرطرفدارترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان محسوب مى گردد، شایعات نقل و انتقالاتى و آینده این ستاره 22 ساله فرانسوى که در حال حاضر با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد، وى را به یکى از مرموزترین بازیکنان جهان فوتبال بدل کرده است. قیمت خرید این ستاره جوان بیش از یکصد میلیون یورو ارزیابى مى گردد. در این میان مینو رایولا مدیر برنامه هاى او پاى بایرن مونیخ را نیز به جمع مشترى هاى بازیکن شماره ده تورینى ها باز کرده است.
یان کریستین دریزن مدیر بخش مالى باشگاه بایرن مونیخ در ماه آپریل گذشته اعلام کرده بود که "این باشگاه از توانایى پرداخت یکصد میلیون یورو براى جذب بازیکنى جدید برخوردار است."، چنین نقل و انتقال بزرگى اما تا کنون در مونیخ به وقوع نپیوسته و حال با صحبت هاى اخیر مدیر برنامه هاى پل پوگبا، گمانه زنى ها براى علاقه بایرن مونیخ به جذب این ستاره فرانسوى افزایش یافته است. مینو رایولا مدیر برنامه هاى پوگبا به تازگى در پاسخ به پرسشى در مورد اینکه آیا پوگبا تمایل دارد فوتبال خود را در انگلیس یا اسپانیا ادامه دهد، مدعى شده:
البته تیم هاى دیگرى نیز وجود دارند که از توانایى خرید پوگبا برخوردر هستند که بایرن مونیخ و پاریس سن ژرمن از جمله آنها هستند.
علاوه بر این بر طبق ادعاى رایولا باشگاه یوونتوس در تابستان پیشنهادى براى جذب پوگبا از آلمان را رد کرده است که بى تردید در بین تیم هاى بوندسلیگایى تنها بایرن مونیخ از قدرت ارائه پیشنهادى براى جذب این ستاره فرانسوى برخوردار است. علاقه بایرن مونیخ به در اختیار گرفتن پل پوگبا با وجود مبلغ یکصد میلیون یورویى در خواستى از سوى یوونتوس که به تایید مدیر برنامه هاى وى نیز رسیده، هنگامى که به صحبت هاى مدیر بخش مالى باشگاه بایرن مونیخ مبنى بر توانایى این باشگاه براى جذب بازیکنى یکصد میلیون یورویى رجوع گردد، واقعیت بیشترى به خود مى گیرد.
اما اولین پرسشى که در این زمینه فکر فوتبال دوستان را به خود مشغول مى کند، نیاز بایرن مونیخ به جذب هافبکى دیگر مى باشد. چون در حال حاضر در کادر مونیخى ها در پست هافبک میانى بازیکنانى نظیر ژابى آلونسو، تیاگو آلکانتارا، آرتورو ویدال، یوشوآ کیمش، سباستین روده و حتى فیلیپ لام وجود دارند و از این منظر کمبودى در تیم پپ گواردیولا به چشم نمى خورد. البته حضور بازیکنى با کیفیت نظیر پل پوگبا مى تواند همه این نام ها را به زیر سایه خود فرو برد، چون به ادعاى رایولا مدیر برنامه هاى وى پوگبا به یکى از بهترین بازیکنانى که جهان فوتبال به خود دیده بدل خواهد گردید.
در کیفیت و قابلیت هاى پل پوگبا نمى توان تردیدى به وجود آورد و حتى اگر بایرن مونیخ احتیاجى مبرم به جذب هافبکى میانى نداشته باشد، این باشگاه حاضر خواهد بود براى جذب وى تا مبلغ یکصد میلیون یورو به یوونتوس پیشنهاد دهد، چون بایرن مونیخ با پا به سن گذاشتن بازیکنانى نظیر لام، روبن، ریبرى و آلونسو نیاز به جوان گرایى و تغییرى انقلاب گونه دارد و بازیکنى 22 ساله با کیفیت، اعتماد به نفس و قدرت رهبرى بالایى نظیر پل پوگبا مى تواند از این منظر به گزینه اى بسیار مناسب براى مونیخى ها بدل گردد.
پل پوگبا در تابستان پیش رو براى انتخاب تیم آینده خود اقدام خواهد نمود و پیش بینى مى گردد رقابت اصلى در این زمینه بین بارسلونا و بایرن مونیخ صورت گیرد. به گفته رایولا براى این هافبک فرانسوى دارا بودن باشگاه از ساختارى مناسب و کارآمد از اهمیت بسیار بالایى برخوردار است و به همین دلیل در کنار تیم هاى بایرن مونیخ و بارسلونا مى توان براى پاریس سن ژرمن نیز جهت جذب این هافبک فرانسوى شانسى هر چند کوچک قائل گردید. با این تفاسیر مى توان مدعى شد که سران مونیخى در تابستان براى در اختیار گرفتن پل پوگبا پیشنهاد خود را بار دیگر ارائه خواهند نمود، هر چند ممکن است در این زمینه رقبایى بزرگ از بارسلون، پاریس، منچستر و حتى لندن پیش روى خود داشته باشند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
پل اسکولز مقابل ستارگان بایرن مونیخ