سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ورود 2 مقام استانداری تهران به موضوع قتل دختر 6 ساله افغانستانی


ورود 2 مقام استانداری تهران به موضوع قتل دختر 6 ساله افغانستانی تسنیم/ معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران و قائم مقام اتباع به محض مطلع شدن از قتل دختر ۶ ساله افغانستانی در ورامین عازم این منطقه شده و قول مساعد برای پیگیری‌های لازم را به خانواده مقتول دادند.

پیام برازجانی دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری تهران به پرونده هتک حرمت و قتل دختر 6 ساله افغانستانی در ورامین اشاره کرد و افزود: به محض مطلع شدن از جنایت انجام گرفته مسئولان استان تهران عازم منزل خانواده مقتول شدند و با آنها دیدار و گفت‌وگو کردند. وی ادامه داد: معاون امنیتی ــ انتظامی استانداری تهران و مسئول اداره کل اتباع در دیدار با خانواده مقتول بر پیگیری و کمک‌های معنوی و مادی تاکید کردند. دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری تهران خاطرنشان کرد: معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران بر تسریع رسیدگی به این پرونده تأکید کرد و اظهار داشت که جمهوری اسلامی ایران حامی اتباع افغانستانی بوده و از کمک و حمایت مهمانان افغان دریغ نخواهد کرد. برازجانی تصریح کرد: مسئولان استان تهران در این دیدار تأکید داشتند که قوه قضاییه و مسئولان استان برای اینکه هیچ حقی تضییع نشود از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و جوسازی‌های اخیر عده‌ای معدود به‌دلیل اینکه مقتول از اتباع افغانستان بوده و رسیدگی دچار خلل شده تکذیب می‌شود و تمامی اقدامات قضایی برای این موضوع در حال انجام است.

به گزارش تسنیم چند روز پیش پسر 17 ساله‌ای یک دختر افغانستانی به نام ستایش را در ورامین ربوده و پس از تجاوز او را به قتل رسانده است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
قتل فجیع دختر 14 ساله....