از قهرمان بیروت کمتر حرف زده شد(+عکس)


در همان شب "عادل ترموس" شهروند شیعه لبنانی به همراه دختر کوچکش در حال عبور از منطقه بوده است که با تروریست های انتحاری مواجه می شود.

عصر ایران - پنج شنبه شب گذشته در اثر انفجار دو عامل انتحاری در ضاحیه یکی از بزرگ ترین حملات تروریستی به لبنان از زمان پایان جنگ داخلی این کشور صورت گرفت که در جریان آن بیش از 40 کشته و دستکم 200 زخمی شدند. این انفجارها در منطقه شیعه نشین ضاحیه در جنوب بیروت رخ داد.گروه تروریستی داعش مسؤولیت این حمله را برعهده گرفت.

قهرمان بیروت

در جریان انفجار بیروت و در همان شب "عادل ترموس" شهروند شیعه لبنانی به طور اتفاقی در حال عبور از منطقه بوده است که با تروریست های انتحاری مواجه می شود.از قهرمان بیروت کمتر حرف زده شد (+عکس)

بر اساس گزارشی که روزنامه حریت ترکیه از این واقعه منتشر کرده است ترموس همان شب به همراه دختر کوچکش در محل حادثه بوده است و وقتی متوجه قصد و نیت تروریست های انتحاری می شود خود را روی تروریست انتحاری دوم که جلیقه انفجاری پوشیده بود می اندازد و این گونه با انفجار زودتر تروریست انتحاری در مکانی خلوت تر تلفات حمله تروریستی به ضاحیه به حداقل خود می رسد.

در خبرهای نخستین درباره این حادثه آمده بود که دختر کوچک او نیز در این حادثه کشته شده است اما خوشبختانه به دختر کوچک این مرد جوان شیعه لبنانی آسیبی نرسیده است.

رسانه های لبنانی و شبکه های اجتماعی در این کشور ترموس را یک قهرمان لقب داده و بسیاری از شهروندان لبنانی و طرفداران حزب الله  در مراسم تشییع پیکر او به طور گسترده حضور یافته اند و او را در روز 13 نوامبر (4 روز پیش) با لقب "قهرمان لبنان" به خاک سپردند.

همسر و فرزندان ترموس

از قهرمان بیروت کمتر حرف زده شد (+عکس)

مراسم تشییع پیکر ترموس

از قهرمان بیروت کمتر حرف زده شد (+عکس)

از قهرمان بیروت کمتر حرف زده شد (+عکس)


ویدیو مرتبط :
آموزش فتوشاپ :طراحی عکس های ۳بعدی بیرون زده از قاب عکس