علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



فراخوان معاونت تحقیقات وزارت بهداشت برای حمایت از پایان نامه های برتر دوره دکترای پژوهشی


به گزارش ایرنا از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به منظور شرکت در این برنامه لازم است طرح تحقیقاتی دانشجوی متقاضی در دانشگاه مربوطه مصوب شده و در نتیجه تضمین حمایت مالی از پروژه توسط دانشگاه را داشته باشد. دانشجویان ورودی 92 به بعد می توانند در این فراخوان شرکت کنند.
با توجه به رقابتی بودن این سهمیه سابقه پژوهشی استاد، دانشجو و کیفیت طرح تحقیقاتی در فرآیند اختصاص بودجه حائز اهمیت خواهد بود.
متقاضیان باید رزومه استاد و دانشجو به همراه عنوان و اطلاعات طرح تحقیقاتی مصوب (انگلیسی یافارسی) را جهت بررسی های اولیه به دانشگاه مربوطه ارایه نمایند و معاونت های تحقیقات و فناوری دانشگاه ها حداکثر تا تاریخ 30 بهمن سال 94 فرصت دارند تا مدارک مورد تأیید را به این معاونت ارسال کنند.برای انجام امور داوری ضروری است مدارک به صورت الکترونیک ارسال شود.
در این برنامه، معاونت تحقیقات و فناوری وزارت متبوع از 100 نفر واجد شرایط در سطح کشور تا سقف 250 میلیون ریال برای هر نفر/ دوره حمایت مالی می کند. در این راستا با صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور نیز تفاهم نامه ای امضا شده که در صورت اجرا از طرف صندوق حمایت مالی به همین میزان مشمول افراد برگزیده خواهد شد.
علمی **1354**1440

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
احد طاهری نگارنده پایان نامه برتر در جشنواره پژوهشی