گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



دفاتر فروش بلیت قطار در ایام تعطیل هم باز هستند


باجه فروش بلیط قطار مشهد به منظور رفاه هموطنان و متقاضیان سفر با قطار، بلیت های موجود قطارهای مسافری رجا در ایام تعطیل هم از طریق دفاتر فروش کشیک عرضه می شود.

به گزارش روابط عمومی رجاء با برنامه ریزی انجام شده، تعدادی از مراکز فروش بلیت در شهرهای مختلف کشور به صورت کشیک در ایام تعطیل اقدام به عرضه بلیت قطار، استرداد بلیت و ارائه سایر خدمات مرتبط می کنند.

هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کشیک دفاتر فروش بلیت، نشانی دفاتر فروش و ... می توانند به صورت شبانه روزی با تلفن 1539 (تهران) و 55122417-021 (شهرستان ها) تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک 3000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

گردشگری ایران


ویدیو مرتبط :
بلیت قطار پردیس بلیط قطار پردیس بلیت قطار رجا خرید بلیت قطار فروش بلیت قطار