ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گونزالز: به مسی گفتم تو کوتاه هستی


گونزالز: به مسی گفتم تو کوتاه هستیکاپ/ آلوارو گونزالز، مدافع باشگاه اسپانیول در مورد صحبت های خودش با مسی در زمین بازی در جریان دیدار شب گذشته این دو تیم سخن گفت.
شب گذشته، بارسلونا توانست در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری، با نتیجه 2-0 اسپانیول را شکست دهد تا با یک پیروزی آسان 6 بر 1 به دور بعد صعود کند. حال، گونزالز، مدافع باشگاه اسپانیول، از صحبت های خود با لیونل مسی، برنده توپ طلا و ستاره باشگاه بارسلونا، در زمین پرده برداشته است.
او به خبرنگاران گفت: لئو از برخی چیزهای من انتقاد کردم و من نیز همان کار را کردم. من از او پرسیدم که آیا او فکر می کند که من او را آزار می دهم و او گفت بله. او به من گفت که بد هستم، من به او گفتم که کوتاه هستی، اما هر دو آن را قبول کردیم، خندیدیم و آن را ترک کردیم. اتفاق بزرگی در زمین نیافتاد. هر اتفاقی که در زمین می افتد، در همانجا می ماند و این همه ماجرا است. بهترین چیز در مورد دربی ها، رقابت سالمی است که ما داریم.

جذاب ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
ای که هستی تو هستی زینب(واحد بسیار زیبا شب4محرم93)