سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امدادرسانی به مسافران در راه مانده محورهای برف‌گیر با ‌افزایش قطار‌ها


‌به گزارش خبرگزاری فارس، ظبق اعلام روابط عمومی رجاء ‌با توجه به سرمای بیش از حد در تاریخ‌های 16 و 17 آذر‌ماه در کشور که با بارش برف و کولاک در شهرها و جاده‌های مختلف همراه بود، این شرکت ریلی با اضافه کردن 18 واگن مسافری به قطارها در مسیرهای مختلف نسبت به جابه‌جایی مسافران اقدام کرد.

‌تعداد 18 واگن‌ اضافه شده به قطارهای رجاء با ظرفیت 2 هزار و 870 نفر برای مسیرهای‌ مشهد، مراغه، تبریز، ساری، میانه، زنجان و تبریز-مشهد بوده که طی دو روز مسافران را در مسیرهای یاد شده جابه‌جا کرد.

بنابراین گزارش ‌قطار به عنوان ایمن‌ترین و راحت‌ترین وسیله نقلیه برای سفر محسوب می‌شود که علاوه بر آن از نظر بهای بلیت نیز در مقایسه با سایر شقوق حمل و نقل مقرون به صرفه‌تر ‌است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/81T30V


ویدیو مرتبط :
گیر کردن قطار برف روب