امام جمعه اهواز: قطع رابطه با ایران اولین حلقه از حلقه‌های شیطانی عربستان است


امام جمعه اهواز با بیان اینکه ملت باید هوشیار باشد تا نقشه‌های شوم و شیطانی آل سعود را خنثی کنند، گفت: قطع رابطه با ایران اولین حلقه از حلقه‌های شیطانی آنها است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز گفت: در چنین روزی در هشتاد سال پیش کشف حجاب اجباری توسط رضا خان با زور سرنیزه و انواع تهدیدات صورت گرفت و فجایع فجیعی در این راستا اتفاق افتاد و این مصیبت بزرگی بود که ایران در حدود هشتاد سال پیش گرفتار آن شد.

وی ادامه داد: خواسته استادان و اربابان او چند چیز بود؛ یکی کشف حجاب، دیگری قلع و قم کردن روحانیت و سوم منع عزاداری سیدالشهدا(ع)، آنها به دلیل احساس خطر سعی می‌کردند این جریان‌ها را قطع کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: شش سال بعد، جنگ جهانی دوم واقع شد و رضاخان سقوط کرد و خود به خود این اقدامات وحشیانه به پایان رسید ولی این شش سال سال‌های وحشت و ترور بود.

وی اضافه کرد: بعد از سقوط رضا خان، اجبار برطرف شد ولی تبدیل شد به جنگ نرم از طریق تبلیغات و رژیم شاه نیز سعی کرد راه پدرش را از طریق جنگ نرم پیش ببرد که آثار زیانباری نیز بر جا گذاشت.

موسوی جزایری بیان کرد: همگی باید نهی از منکر را انجام دهیم چرا که بر همه واجب است و باید از این سازمان حمایت کنیم، همچنین دستورات و آیات قرآن را در خصوص حجاب باید مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به دستورات تورات و انجیل گفت: در تورات گفته شده دختران صهیونی که متکبر هستند و زینت‌های زیادی دارند باید بدانند که این زینت روزی بر ریسمانی بر گردنشان تبدیل می‌شود.

وی افزود: در انجیل هم گفته شده شما را زینت ظاهری نباشد بلکه انسانیت باطنی داشته باشید که آن در نظر خدا گرانبها است. بنابراین علاوه بر اسلام، این مسئله در ادیان دیگر هم تاکید شده است.

موسوی جزایری گفت: 19 دی ماه در تاریخ ما جایگاه بزرگی دارد. در زمان کشف حجاب مقاله‌ای سرشار از اهانت به امام منتشر شد که موجب شد به دست خود رژیم، جرقه انقلاب زده شود. خون طلاب با دیدن آن مقاله به جوش آمد و در اعتراض به جنایات رژیم راهپیمایی کردند.

وی تصریح کرد: طلاب کشف حجاب را اهانت به فقه می‌دانستند و اعلام کردند در مقابل آن سکوت نخواهند کرد. امیدواریم این موفقیت‌های گذشته را ادامه دهیم تا به پیروزی نهایی برسیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) عنوان کرد: امام فرمودند "نماز جمعه قرارگاهی است که با آن در شیاطین و افکار غلط باید جنگید".

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مردم خودشان با انتخاب خود، این انقلاب را به وجود آوردند و حقشان است که با رای خودشان افراد آن را نیز انتخاب کنند. آرای مردم حق الناس است و باید از آن صیانت کرد و نتیجه آن هر چه بود همه باید از آن تبعیت کنند.

موسوی جزایری افزود: بنابراین این گفته امام در انتخابات پیش رو نیز باید اتفاق بیفتد و مردم با بصیرت کامل پای صندوق‌های رای بروند و نمایندگان خود و ملت را انتخاب کنند.

وی با اشاره به شهادت شیخ نمر اظهار کرد: ایشان با بیان حقایق موجب شد ظالمان او را از بین ببرند. در هیچ کجای دنیا هیچکس را به واسطه انتقاد زبانی که در جای جای دنیا آزاد است اعدام نمی‌کنند. ولی حکومت جنایتکار آل سعود به خاطر بیان حقایق او را محکوم به اعدام کرد و بعد هم با بهانه‌ای با ایران قطع رابطه کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ما باید هوشیار باشیم تا نقشه‌های شوم و شیطانی آنها را خنثی کنیم چرا که این قطع رابطه، اولین حلقه از حلقه‌های شیطانی آل سعود است. آنها باید بدانند چنانچه بخواهند نقشه‌ای در قبال ایران پیاده کنند، ملت ایران با تمام وجود آنها را تار و مار خواهد کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نقش مخرب افکار شیطانی عرفان حلقه