ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قول همکاری کمیته ملی المپیک با فدراسیون وزنه‌برداری در راه المپیک


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، پایان جلسه ویژه علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری با کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک در دفتر وی با قول مساعد مسئولان کمیته برای حمایت مالی فدراسیون وزنه‌برداری همراه بود.

بر همین اساس و پس از اینکه مرادی مشکلات مالی این مجموعه را که جزو دغدغه‌های اصلی فدراسیون به شمار می‌رود و مانعی اساسی برای برگزاری اردوی تیم ملی به حساب می‌آید را مطرح کرد، هاشمی با شنیدن ریز مشکلات وزنه‌برداری در مسیر المپیک ریو، قول مساعد داد که در اسرع وقت بودجه مورد نیاز فدراسیون وزنه‌برداری را برای برپایی هرچه بهتر اردوی المپیکی وزنه‌برداران بزرگسال فراهم آورد.

بدین ترتیب و پس از بررسی چند ساعته مشکلات و دغدغه‌های فدراسیون وزنه‌برداری، مسئولان کمیته ملی المپیک قول دادند که نهایت همکاری را با رشته وزنه‌برداری که جزو امیدهای اصلی کاروان ایران برای کسب مدال در المپیک 2016 ریو به شمار می‌رود، انجام داده و حامی این رشته المپیکی در مسیر المپیک باشند.

طبق اعلام مرادی قرار است پس از حمایت مالی کمیته در اسرع وقت این فدراسیون جلسه‌ای فوری را با اعضای کادرفنی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان برگزار کرده و پس از بررسی شرایط موجود دور نخست اردوی آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری را به‌زودی در تهران و کمپ تمرینی تیم‌های ملی وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی استارت بزنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مستند متفاوت انتخابات کمیته ملی المپیک