فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



١٠پروانه فعالیت موسسه فرهنگی قرآنی در استان بوشهر صادر شد


به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر روزیکشنبه به نقل از عبدالرضا عالی پور افزود: با این شمار، تعداد مجموع موسسه های فرهنگی قرآنی استان بوشهر به ٤١ موسسه رسید.
وی اضافه کرد: موسسه های فرهنگی قرآنی در زمینه های آموزش قرآن، روخوانی، روان خوانی، حفظ ، صوت و لحن و تدبر در قرآن به فعالیت می پردازند.
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: آزمون سراسری قرآن و عترت با حضور ٤٨٥ نفر ٢٢ آبان ماه جاری در پنج حوزه بوشهر، دشتستان، گناوه، جم و دشتی برگزار شد.
عالی پور گفت: از این شمار ٢٥١ نفر در حوزه بوشهر به رقابت پرداختند که ٥١ نفر از مجموع اثبت نام شدگان زیر ١٢ سال بودند و آزمون آنها به صورت شفاهی برگزار شد.
وی افزود: پس از گذشت یک ماه نتیجه آزمون قرآن و عترت مشخص و افرادی که از ١٠٠ امتیاز، نمره بالاتر از ٦٠ بگیرند، گواهی آموزش قرآن صادر خواهد شد.
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با همکاری ادارات، سازمان ها و نهاد های فرهنگی استان، بیست و هشتم ماه صفر برنامه قرائت زیارت نامه حضرت رسول اکرم (ص) در مصلای بوشهر و سایر مصلاهای استان برگزار خواهد شد. ک/1
6043

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فعالیت های موسسه قرآنی بشارت جویبار