سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تلویزیون های هوشمند سامسونگ با اینترنت اشیا هوشمند تر می شود


تلویزیون های هوشمند سامسونگ با اینترنت اشیا هوشمند تر می شود

اینترنت اشیا واژه ای است که مدتی است در بین کاربران تلویزیون های هوشمند مورد توجه قرار گرفته است ، سامسونگ در کنار ارتقای امکانات تلویزیون های هوشمند UHD یک ویژگی بسیار کاربردی دیگری را بنام اینترنت اشیا اضافه کرده است ، اینترنت اشیا موضوعی است که تلویزیون های هوشمند آینده را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد.

زوم تک/ اینترنت اشیا واژه ای است که مدتی است در بین کاربران تلویزیون های هوشمند مورد توجه قرار گرفته است ، سامسونگ در کنار ارتقای امکانات تلویزیون های هوشمند UHD یک ویژگی بسیار کاربردی دیگری را بنام اینترنت اشیا اضافه کرده است ، اینترنت اشیا موضوعی است که تلویزیون های هوشمند آینده را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد.

تلویزیون های هوشمند سامسونگ با اینترنت اشیا

تلویزیون های هوشمند آینده چگونه خواهد بود ؟ تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ قادرند جدیدترین اخبار ، آب و هوای کشور و شهر شما و .. را به کاربران ارائه کنند. همچنین کاربران قادر خواهند بود کنترل باز و بسته کردن در و پنجره‌های منزل و حتی شرایط تهویه هوای محیط را نیز به وسیله تلویزیون‌های هوشمند در اختیار داشته باشند. همچنین،قابلیت اینترنت اشیا در تلویزیون های سامسونگ باعث می شود تا با تنظیم روشنایی محیط از طریق تلویزیون ، تماشای یک فیلم مستند درباره حیات وحش، به تجربه‌ای منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز برای کاربران بدل خواهد شد. علاوه بر این، تلویزیون‌های هوشمند به‌عنوان مرکزی برای کنترل دیگر دستگاه‌های خانه خواهند بود که می‌توانند آخرین وضعیت یخچال، ماشین لباسشویی و کولر را در نمایشگر خود گزارش دهند. تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ همچنین ابزار ارتباطی میان اعضای یک خانواده نیز محسوب می‌شوند. به این ترتیب که به کمک تلویزیون و سیستم صوتی نصب شده در سراسر خانه می‌توان تمامی اعضا را برای شام دعوت کرد؛ و در شب سیستم‌های صوتی و روشنایی توسط تلویزیون خاموش خواهند شد و دمای مناسب محیط برای خواب تنظیم می‌شود. این فقط بخشی از تلاش‌های سامسونگ برای تأثیر مثبت تلویزیون در زندگی روزمره است.

ارتقای تجربه نمایش

برای سامسونگ ارتقای تجربه نمایش، همیشه در اولویت است. سامسونگ با شرکت‌هایی از جمله آمازون، نت‌فلیکس، چیلی و ویالی در حال همکاری است تا سیستم UHD را گسترش دهد و آن را پربارتر کند. همچنین تلویزیون‌های SUHD سامسونگ، دارای قابلیت پخش تصاویر HDR هستند که امکان پخش این تصاویر را با کنتراست بیشتر، رنگ‌های روشن‌تر، جزئیات سایه پیچیده‌تر و نورهایی (Highlights) واضح‌تر، فراهم می‌کنند. بنابراین کاربران می‌توانند از این کیفیت فوق‌العاده تصویر در تلویزیون‌های SUHD سامسونگ در اندازه های متنوع از ۴۸ تا ۸۸ اینچ، لذت ببرند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تلویزیون هوشمند سامسونگ