سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بهینه‌سازی فضای حافظه آیفون 16 گیگابایتی


بهینه‌سازی فضای حافظه آیفون 16 گیگابایتیجی اس ام/ درست است که حافظه آیفون 16 گیگابایتی را نمی‌توان ارتقا داد، اما با ترفندهایی می‌توان حافظه در دسترس را بهتر مدیریت کرد تا با مشکل کمبود حافظه مواجه نشویم.

این روزها دیگر 16 گیگابایت حافظه داخلی برای گوشی‌های هوشمند حافظه کمی است، به‌خصوص برای گوشی‌هایی همچون آیفون که قابلیت ارتقای حافظه نیز ندارند. اما اگر به هر دلیلی شما اکنون آیفون 16 گیگابایتی دارید و با کمبود حافظه مواجهید، نگران نباشید؛ ترفندهایی هست که به شما اجازه می‌دهد از 16 گیگابایت حافظه آیفون خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

در ویدئوی زیر به شما آموزش داده می‌شود که چطور مدیریت بهتری بر قطعات موسیقی، عکس‌ها و بازی‌های خود داشته باشید تا در آیفون 16 گیگی خود با کمبود حافظه مواجه نشوید.

لینک تماشای ویدئو

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: جی اس ام


ویدیو مرتبط :
تست سرعت آیفون های 128 گیگابایتی