سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری مالزی با حضور دو تیم از ایران


به گزارش ایرنا، در این دوره از مسابقات تور بین المللی مالزی که تا 22 آذر ادامه می یابد، 120 رکابزن از 20 تیم مختلف به رقابت می پردازند.
در این دوره از رقابت ها، رکابزنانی از هفت تیم مالزی و 13 تیم از سایر کشورهای جهان با یکدیگر به رقابت می پردازند.
علاوه بر تیم های ایرانی، تیم های 'ماتریکس پاورتگ' ژاپن و تیم دوچرخه سواری 'پگاسوس کانتیننتال' اندونزی در این دوره از رقابت ها حضور دارند.
این دوره از رقابت های تور دوچرخه سواری مالزی بر خلاف دوره های گذشته در ایالت های مختلف مالزی برگزار نمی شود و مسیرهای آن محدود به ایالت سلانگور است.
براساس گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری رسمی مالزی (برناما)، شرکت کنندگان در این تور باید مسافت 502.6 کیلومتری از جمله دو بخش کوهستان را رکاب بزنند.
کوالالامپور، پوتراجایا، بنگی، نیلای و شاه عالم مسیر رقابت های این دوره تور مالزی است که رکابزنان در نهایت با رسیدن به میدان استقلال شهر کوالالامپور به این مسابقات پایان می دهند.
آساق****2411611

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
30امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران-آذربایجان