ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



چند پیشنهاد درجه یک برای ستاره مدنظر استقلال


چند پیشنهاد درجه یک برای ستاره مدنظر استقلال

جام نیوز/ بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: احسان بازیکن بسیار خوبی است اما زمانی که او برای تیم تراکتورسازی به‌عنوان بازیکن سرباز بازی کرد، حدود ۴۰۰، ۵۰۰ میلیون از این تیم پول گرفت.
بختیار رحمانی که از همان ابتدای فصل شایعه جدایی‌اش از تیم تراکتورسازی به گوش می‌رسید، پس از دیدار این تیم مقابل استقلال اهواز و پایان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، این اخبار رنگ واقعیت به خود گرفته است.
وی که این روزها در وضعیتی نامعلوم به سر می‌برد، در نیم فصل خدمت مقدس سربازی خود را به اتمام می‌رساند و پس‌ازآن بازیکن آزاد محسوب می‌شود که می‌تواند به تیم دیگری بپیوندد.
صبحت های اخیر بازیکن تیم تراکتورسازی پس از دیدار این تیم مقابل استقلال اهواز، مبنی بر جدایی‌اش از تیم تراکتورسازی این روزها برای او دردسرساز شده است.
بختیار رحمانی درباره مصاحبه اخیرش و جدایی از تیم تراکتورسازی، مشکلاتی که در این تیم دارد، ناراحتی‌اش از امیر قلعه‌نویی و ... صحبت‌هایی را انجام داده است که در ادامه می‌خوانید:
**: ابتدا برایمان از دیدار مقابل استقلال اهواز بگو؛ بازی چطور بود؟
خدا را شکر در این دیدار بازی خوبی انجام دادیم و درنهایت نیز توانستیم زمین مسابقه و شهر اهواز را با دستی پر ترک کنیم. این برد را به همه مردم آذربایجان و هواداران تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم.
تیم ما به این 3 امتیاز نیاز مبرمی داشت که امیدوارم در دیدارهای آینده نیز بتواند به این روند رو به رشد خود ادامه داده و اختلاف خود با صدر جدول را کاهش دهد.
**: پس از این دیدار مصاحبه‌ای از تو در رسانه‌ها منتشر شد که گفته بودی فقط منتظر نیم فصل هستی تا از تراکتورسازی بروی؛ این موضوع صحت دارد؟
من به هیچ عنوان چنین چیزی نگفته‌ام و فقط عنوان کردم که امیدوارم این چند دیدار نیز به خوبی و خوشی برای تیم تراکتورسازی بازی بکنم.
من سرباز هستم و با تمام وجودم برای تیم تراکتورسازی می‌کنم اما علی‌رغم تمام احترامی که به همه مردم آذربایجان و شخص سعید عباسی قائلم، شرایط زندگی من طوری نیست که بخواهم به ادامه همکاری با تراکتورسازان خوش‌بین باشم.
پنجشنبه و پس از برد شیرینی که مقابل استقلال خوزستان کسب کردیم، من فقط اعلام کردم که امیدوارم بعد از اتمام نیم فصل، بتوانم یک تصمیم درستی در مورد آینده‌ام بگیرم.
**: خدمت سربازی‌ات چه زمانی به اتمام می‌رسد؟
سربازی من در نیم فصل به اتمام می‌رسد و بعدازآن می‌توانم در مورد آینده تصمیم‌گیری کنم.
**: ولی سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده بود که سربازی بختیار رحمانی شهریور 95 به اتمام می‌رسد.
من 10 ماه کسری خدمت گرفته‌ام و این کسری خدمت در حال حاضر در دست من است ولی من تابع قانون هستم و هر چه آنان بگویند قبول می‌کنم که باید از سردار کمالی هم نهایت تشکر را داشته باشم.
من با دستور سردار کمالی و برای خاطر احترام به نظام مقدس جمهوری اسلامی به خدمت سربازی آمده‌ام اما به دلیل اینکه ٢ بار از دادگاه نیز تبرئه شده بودم، هنوز هم معتقدم پرونده‌ام هیچ مشکلی نداشت و در حال حاضر نیز همه مدارک آن موجود است.
من تمامی مدارکم در حال حاضر کامل هست و زمانی که مسئولین نظام‌وظیفه آن را رؤیت کردند، می‌توانند در مورد من تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.
**: سینا عشوری هم طی اظهار نظری اعلام کرده بود که اگر رحمانی دلش با تراکتورسازی نیست می‌تواند از این تیم جدا شود.
از سینا ممنونم. او در جریان زندگی من قرار دارد و از سختی‌هایی که می‌کشم، آگاه است. شرایط زندگی من با بقیه فرق دارد و با 2 فرزندی که دارم، در 2 سال گذشته سختی‌های فراوانی کشیدم و زندگی شخصی‌ام لطمه‌های وحشتناکی را متحمل شده است.
**: چه مشکلاتی در تبریز و تیم تراکتورسازی داری که حاضر به ادامه همکاری با این تیم نمی‌شوی؟
من 2 سال است که حتی یک ریال هم از این فوتبال پولی دریافت نکرده‌ام و بدون هیچ چشم‌داشتی برای موفقیت تراکتور خودم را به آب‌وآتش می‌زنم که این تیم به موفقیت دست پیدا کند اما بااین‌حال حتی نمی‌توانم در تیم ملی بازی بکنم.
من به تبریز آمدم تا به تیم تراکتورسازی کمک کنم اما الآن بچه‌هایم در کنار من نیستند که این موضوع فشار زیادی بر روی من می‌آورد و تنها مشکل من در تراکتورسازی، مسائل مالی نیست.
**: همان طور که گفتی نیم فصل سربازی تو به اتمام می‌رسد اما آیا احتمال ماندنت در تبریز و تیم تراکتورسازی وجود دارد؟
این احتمال وجود دارد.همه فوتبالی‌ها می‌دانند که من همیشه دوست داشتم در خدمت امیر قلعه‌نویی باشم و از او نیز بسیار ممنونم چون امیرخان همیشه از من حمایت کرده و همیشه از من به نیکی یاد کرده است اما در حال حاضر شرایط به‌گونه‌ای است که احتمال ماندن من در تراکتورسازی برای نیم فصل دوم بسیار کم است.
**: امیر قلعه‌نویی هم که پس از اتمام بازی با استقلال اهواز نسبت به عملکرد بازیکنان سرباز معترض بود.
من حرف‌هایم را به او گفتم اما از این موضوع ناراحتم که ایشان بحث احسان حاج صفی را به میان آورد. احسان بازیکن بسیار خوبی است اما زمانی که او برای تیم تراکتورسازی به‌عنوان بازیکن سرباز بازی کرد، حدود 400، 500 میلیون از این تیم پول گرفت.
بحث من سر پول نیست اما هیچ‌گاه نمی‌شود احسان حاج صفی را که تنها برای یک نیم‌فصل از تراکتورسازی چندین میلیون پول گرفت را با بازیکنان سربازی که امسال بدون هیچ چشم‌داشتی برای این تیم بازی می‌کنند مقایسه کرد.
ناراحتی من تنها از قلعه‌نویی بود که چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده اما به خود او هم اعلام کرده‌ام که شرایط روحی و روانی من در تبریز چندان خوب نیست.
**: در صورتی جدایی از تیم تراکتورسازی مقصد بعدی خود را مشخص کرده‌ای؟
من 3، 4 پیشنهاد از تیم‌های بسیار خوب لیگ برتری دارم که پس‌ از این چند بازی در تیم تراکتورسازی، در مورد آنان نیز فکر خواهم کرد.
**: برخی از رسانه‌های استان نسبت به مصاحبه اخیر تو به‌شدت موضع‌گیری کرده و از آن انتقاد کردند.
افرادی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند، آدم‌های به‌شدت عقده‌ای هستند که من حتی به دلیل اینکه این حرف‌ها اهمیتی برایم ندارد، مطالبی که آنان منتشر کرده‌اند را هم نمی‌خوانم.
من در تراکتورسازی زحمت می‌کشم و هر چه مسئولین برایم صلاح بدانند را انجام می‌دهم اما خواهش می‌کنم آدم‌های عقده‌ای حرف نزنند.
هر چه خدا بخواهد همان می‌شود اما افرادی که از هیچ‌چیز خبر ندارند ولی از عملکرد من انتقاد می‌کنند، ارزش جواب دادن را هم ندارند.
**: چه صحبتی با مردم آذربایجان و هواداران پرشور تیم تراکتورسازی داری؟
از همه افرادی که نسبت به عملکرد من معترض هستند می‌خواهم که من را درک کرده و فقط برای یک لحظه هم که شده، خودشان را جای من بگذارند.
من قسم می‌خورم اگر روزی مصدوم شده و نتوانم بازی کنم، هیچ‌کس حتی یک هزار تومنی هم دست بچه‌های من نمی‌دهد و من حق‌دارم که نسبت به آینده آنان و خانواده‌ام احساس مسئولیت کنم.
**: سه شنبه هم در نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل تیم استقلال تهران قرار می‌گیرید؛ نظرت درباره این دیدار چیست؟
مطمئناً بازی سختی خواهیم داشت و استقلال هم تیم خوبی است اما این تیم در آخرین دیدار خود مقابل تیم صبای قم، روز سختی را پشت سر گذاشت.
آنان 10 نفره بودند و 90 دقیقه مقابل تیم صبای قم دویدند که این موضوع نیز منجر به خستگی بازیکنان این تیم شد و امیدوارم تیم ما بتواند در این دیدار بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد و با حذف این تیم از گردونه مسابقات، به فینال جام حذفی راه پیدا کند.
بازی اول 2 تیم در لیگ برتر که چند روز پیش نیز برگزار شد، به دلیل اینکه هر 2 تیم بازی هم نمی‌خواستند امتیازی از دست بدهند، تقریباً محتاطانه بازی کردند اما این به عقیده من این دیدار می‌تواند بسیار بهتر و جذاب‌تر از بازی لیگ برتر این تیم‌ها از آب در بیاید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
پروپچیچ مهاجم مدنظر استقلال