فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«خاله سوسکه و آقا موشه» در کتابفروشی‌ها جاخوش کردند


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مجموعه 6 جلدی «ماجراهای خاله سوسکه و آقا موشه» به قلم سوسن طاقدیس توسط نشر ذکر راهی بازار کتاب شد.

این مجموعه دربردارنده داستان‌هایی برای کودکان گروه سنی «ب» است که در 6 جلد با تصویرگری سمیه علیپور منتشر شده است.

برخی از عنوان‌های جلدهای مختلف آن عبارتند از «سوسکی خانم پر داره اگرچه شوهر داره»، «سوسکی خانم باغچه می‌خواد اتاق با طاقچه می‌خواد»، «سوسکی و سیل و بارون موشی توی بیابون»، «وای وای یک تله موش آقا موشه افتاده توش»، «تو سرمای زمستون سوسکی و راز پنهون» و «سوسکی داره یه بچه تو بقچه توی طاقچه».

این مجموعه شش جلدی با زبانی روان نوشته شده که تلفیق نثر و نظم است و مناسب گروه سنی «ب» است و خواننده با آن ارتباط برقرار خواهد کرد.

مجموعه قصه‌های کودکانه «ماجراهای خاله سوسکه و آقا موشه» در قطع خشتی منتشر شده با شمارگان یک هزار و پانصد نسخه با قیمت2 هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/H76GMM


ویدیو مرتبط :
خاله سوسکه و اقا موشه