سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واکنش فرانسه به اتهام‌های نتانیاهو


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 وزارت خارجه فرانسه امروز (یکشنبه) مخالفت خود را با اتهام‌های مطرح شده از سوی تل آویو مبنی بر بی طرف نبودن فرانسه درخصوص طرح صلح با فلسطینی‌ها اعلام کرد.
 
به گزارش انتخاب، ژان مارک آیرو، وزیر خارجه فرانسه در کنفرانسی خبری در فرودگاه بن گوریون قبل از خروج از اسراییل گفت: علی رغم اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل طرح فرانسه مبنی بر برگزاری کنفرانس بین المللی صلح میان اسراییلی‌ها و فلسطینی‌ها را رد کرده است اما پاریس به پیشبرد روند صلح ادامه می دهد.
 
وی افزود: فرانسه و هم‌پیمانانش در جهان ناامید نخواهند شد. نتانیاهو فقط تمایل دارد مذاکرات مستقیم انجام شود اما این مساله غیرممکن است.
 
به گزارش از شبکه خبری روسیا الیوم،آیرو گفت: پیشرفت صلح میان فلسطینی‌ها و اسراییلی‌ها امنیت را برای اسراییل به ارمغان می آورد.
 
آیرو پس از دیدار با نتانیاهو به رام الله در کرانه باختری رفت تا در مورد طر ح فرانسه با محمود عباس رییس تشکیلات خودگران فلسطین نیز گفت‌وگو کند.
 
نتانیاهو پیش‌تر به آیرو گفت که اسراییل همچنان با طرح فرانسه جهت برگزاری کنفرانسی بین المللی برای به جریان انداختن مذاکرات صلح با فلسطینی‌ها مخالف است.


ویدیو مرتبط :
واکنش حسین شریعتمداری به اتهام بازجو بودن!