ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دلخوری بازیکنان استقلال از پرویز مظلومی


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.19 - 22:33

دلخوری بازیکنان استقلال از پرویز مظلومی

جام نیوز/ بازیکنان استقلال که بدون هافبک محبوب سرمربی خود نمایش قابل قبولی درلیگ برتر داشتند از حمایتهای بی اندازه مظلومی از وی دلخور هستند.
در حالی که انتظار می رفت استقلالی ها با توجه به کسب نتایج خوب و حل مشکلات مالی تعطیلات خود را با آرامش سپری کنند، اما به نظر می رسد با توجه به مشکلات آبی پوشان آرامش مایل ها با استقلال فاصله دارد. مظلومی که هفته را با جنجال کرار آغاز کرد و خبر اختلاف او و مدیرعامل باشگاه بر سر موضوع کرار بدیل به سوژه اول این تیم شده بود، شب گذشته نیز پس از صحبتهای فریدون زندی دچار حاشیه شده است.
شنیده ها از رختکن استقلالی حاکی از این است که بازیکنان استقلال که اغلب آنها از رفتارهای کرار بسیار ناراحت هستند و در یازده هفته ابتدایی لیگ بدون حضور وی توانسته اند صدرنشین بلامنازع لیگ باشند از حمایت های بی حد و اندازه سرمربی تیم از کرار ناراحت هستند. مظلومی که این روزها که تمام انرژی خود را صرف حمایت از کرار میکند، شاید فراموش کرده که حمایت از تیم کنونی اش و ادامه این روند می تواند به خواسته های مورد نظر خود در فصل جاری دست پیدا کند و شاید اگر نیمی از همین انرژی و چانه زنی را برای بازیکنان کنونی استقلال و حل مشکلات پاداش، البسه، مسکن و … آنها انجام دهد، بازدهی به مراتب چشمگیر تری نصیب وی خواهد شد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تمرین استقلال؛ اظهارات پرویز مظلومی درباره استقلال