سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نتانیاهو سخنان وزیر خارجه سوئد را مضحک و احمقانه توصیف کرد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» در واکنش به اظهارنظر اخیر وزیر خارجه سوئد، گفت، اینکه تصور شود، مناقشه اسرائیل-فلسطینی منبع مشکل در خاورمیانه است، مضحک و احمقانه است.

نتانیاهو که در «کنفرانس سالانه جروزالم‌پست» سخنرانی می‌کرد، درباره سخنان وزیر خارجه سوئد که حملات تروریستی پاریس را به مناقشه اسرائیل و فلسطینی‌ها مرتبط کرده بود، گفت: «سخنان وزیر خارجه سوئد منعکس‌کننده فهم اشتباه از منطقه است».

وی سپس این سئوال را مطرح کرد که «ما هم باید برای حملاتی که علیه ما می‌شود، مورد سرزنش قرار گیریم، هم برای حملات پاریس»؟

نتانیاهو در ادامه مدعی شد، اسرائیل مهمترین سنگر در برابر «اسلام رادیکال» است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان را متهم ساخت که وارد مذاکرات بدون پیش‌شرط با اسرائیل نمی‌شود و سپس افزود: «من خواستار کشور دو ملیتی نیستم اما نمی‌خواهم کرانه باختری به عنوان پایگاهی برای تروریسم اسلامی مورد استفاده قرار گیرد».

نتانیاهو سپس مدعی شد که حضور نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری برای امنیت اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها لازم و ضروری است.

هر چند وی تاکید دارد که آماده مذاکره با محمود عباس بدون هر گونه پیش‌شرطی است، اما اظهار داشت که بدون به رسمیت شناختن اسرائیل به عنوان «کشور یهودی» مذاکرات به نتیجه نمی‌رسد.

در حال تکمیل ... 


ویدیو مرتبط :
دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با وزیر امور خارجه سوئد