فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بازیگر برنده اسکار امسال، به «داستان اسباب بازی» پیوست


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بعد از صحبت های او در مراسم اسکار بود که دوباره موج اعتراضات به تبعیض جنسیت راه افتاد. وقتی پاتریشیا آرکت روی سن اسکار آن صحبت ها را به زبان آورد و با فریاد های مریل استریپ و جنیفر لوپز همراه شد، معلوم بود این بار داستان «تبعیض جنسیت» در هالیوود قرار است وارد فاز جدیدی شود.

از همان شب اسکار تا امروز مریل استریپ بارها مصاحبه کرده، نامه نوشته به سناتورها، کمپین راه انداخته و در فیلم «سافرجت» هم بازی کرده. دیگر بازیگران زن چون کری مولیگان و... هم به نوبه خود در این جنبش زنانه شرکت کرده اند و آتش همه این ها با کبریت پاتریشیا آرکت روشن شد.

حالا این بازیگر سرشناس که توانست امسال به خاطر فیلم «پسربچگی» ریچارد لینک لیتر اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به خودش اختصاص دهد به تیم صداپیشگان انیمیشن «داستان اسباب بازی 4» پیوسته است. البته او صداپیشه اسباب بازی ها نخواهد بود و به جای شخصیت جدید یک مادر صحبت می کند.

قسمت چهارم از مجموعه پر طرفدار «داستان اسباب بازی» مشترکا توسط جاش کولی و جان لستر کارگردانی خواهد شد. رشیدا جونز بازیگر معروف سریال «پارک ها و تفریحگاه ها» با همکاری ویل مک کورماک هم نویسنده فیلمنامه این اثر هستند. گفتنی است جدیدترین محصول دیزنی و پیکسار روز 15 ژوئن 2018 اکران جهانی خواهد شد. تا کنون حضور تام هنکس در نقش وودی، تیم آلن در نقش باز لایتیر و مایکل کیتون در نقش کن قطعی شده است. گفته می شود مثل ستاره ها، اکثریت تیم صداپیشگان قسمت های قبلی برای قسمت جدید هم باز می گردند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
داستان اسباب بازی ها دزد اسباب بازی ها(دوبله فارسی)