سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



از پنجره‌ی تلویزیون شفاف پاناسونیک دنیا را نگاه کنید


panasonic

غالباً در اتاق نشیمن قاب بسیار بزرگ و مشکی تلویزیون باعث خیرگی و نفرت بسیاری است که از زیبایی و توانایی شخصی سازی شما می‌کاهد. پاناسونیک به عنوان راه حل، تلویزیون شفاف خود را پیشنهاد می‌دهد. این شرکت در نمایشگاه CES 2016 تکنولوژی خودش را در این زمینه، در قالب یک اتاق نشیمن ساختگی به نمایش گذاشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

درون این تلویزیون دو حالت موجود است، یکی به نام transparent mode، که در این حالت شفاف می‌توانید آنچه پشت تلویزیون موجود می‌باشد را ببینید و حالت دیگر با نام screen mode، حالت عادی یک نمایشگر را به خود می‌گیرد. همچنین به این سبب که این تلویزیون بر روی یک ریل قرار دارد می‌توانید با جابجایی هرچه راحت‌تر آن میان قفسه‌ها، بازه شخصی سازی خانه خود را افزایش دهید.

بعد جالب‌تر دیگر آن، چگونگی کنترل این دستگاه است. شما می‌توانید همچنان از ریموت کنترلر استفاده کنید اما پاناسونیک قصد دارد که شما حرکات اشاره یا دستورات صوتی را جایگزین روش قدیمی کنید. اکنون این نمایشگر شفاف هنوز کمی به تیرگی گرایش دارد که برای لذت بیشتر باید کمی نور آن را بیشتر کنید و این مدل هنوز در مرحله اولیه قرار دارد که هنوز مسیر بیشتری را برای تکامل باید طی کند. برای دیدن این تکنولوژی پاناسونیک، ویدیو زیر را مشاهده کنید.

engadget

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
تلویزیون های شفاف پاناسونیک ایده ای نو و کاربردی