سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نسخه دوم گلکسی J5 و گلکسی J7 تاییده بلوتوث را دریافت کردند


نسخه دوم گلکسی J5 و گلکسی J7 تاییده بلوتوث را دریافت کردندزومیت/ سامسونگ سال گذشته گلکسی J7 و گلکسی J7 را معرفی کرد و امسال بر اساس اطلاعات منتشر شده انتظار می‌رود که شاهد نسخه دوم از آن‌ها باشیم. حال این دو محصول تایید بلوتوث را نیز دریافت کرده‌اند.

سامسونگ تایید کرده است که پرچم‌دار جدیدش را در روز ۲۱ فوریه مصادف با ۲ اسفند معرفی خواهد کرد. این محصول گلکسی S7 نام دارد و انتظار می‌رود که همزمان با آن شاهد گلکسی S7 اج نیز باشیم. در کنار تمام اخباری که روزانه در خصوص این دو محصول منتشر می‌شوند، امروز شاهد اطلاعاتی در خصوص دو تلفن هوشمند پایین‌رده از سوی سامسونگ بودیم. روز گذشته نسل دوم از گلکسی A5 و گلکسی A7 در هندوستان معرفی شدند و امروز نام نسل دوم از گلکسی J5 و گلکسی J7 در Bluetooth SIG دیده شد و در حقیقت این دو دستگاه توانسته‌اند تاییدیه بلوتوث را دریافت کنند.

نسخه اصلی این دو تلفن هوشمند در ژوئن سال گذشته معرفی شد. این سری در حقیقت در زمینه پایین‌رده‌ها یک پله پایین‌تر از سری گلکسی A هستند. با دریافت تاییدیه بلوتوث توسط گلکسی J5 و گلکسی J7 وجود چنین گوشی‌هایی تایید شده است و باید منتظر معرفی آن‌ها باشیم. البته این اولین باری نیست که اطلاعاتی در خصوص این دو محصول منتشر می‌شود و ماه گذشته از سوی GFXBench شاهد بنچمارک و اطلاعات این محصولات بودیم. بر اساس این اطلاعات گلکسی J۵ دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی خواهد بود که وضوح 720p را ارایه می‌دهد و از ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. پردازش‌های این تلفن هوشمند توسط اسنپدراگون ۴۱۰ انجام خواهد شد و در بخش پشت آن نیز دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. نسخه دوم از گلکسی J7 نیز دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی خواهد بود و از ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه رم (در دو نسخه مختلف) استفاده خواهد کرد. باتری این تلفن هوشمند ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. گلکسی J7 بر اساس مناطق مختلف از پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۱۵ یا اگزینوس ۷۸۷۰ استفاده خواهد کرد.

هر دو دستگاه به‌احتمال زیاد از اندروید مارشمالو (۶.۰) بهره خواهند برد و انتظار می‌رود که در ماه ژوئن شاهد معرفی آن‌ها باشیم. دکمه فیزیکی خانه در هر دو محصول وجود خواهد شد و به‌احتمال زیاد از سنسور اثر انگشت نیز بهره خواهند برد.

بر اساس مشخصاتی که این دو تلفن هوشمند دارند، انتظار می‌رود که قیمت پایینی را نیز برای آن‌ها شاهد باشیم. به‌احتمال زیاد قیمت این دو دستگاه بسیار پایین‌تر از سری گلکسی A خواهد بود اما برای رسمی شدن تمام این ادعاها باید تا زمان معرفی رسمی آن توسط سامسونگ منتظر ماند.


منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
سامسونگ گلکسی samsung galaxy J5 vs J7