هیجانی ترین فیلم های سینمایی 2016 (عکس)


معرفی پرهیجان ترین و دیدنی ترین فیلم های سینمایی منتخب 2016 همراه با تصویر

علاقه مندان سینما، به دنبال فیلمهای مهمی که در آینده اکران خواهند شد هستند. و برای نمایش پر هیجان ترین فیلم های سینمایی سال 2016 لحظه شماری می کنند. پس با ما همراه باشید تا به معرفی فیلم های جدید امسال بپردازیم.

درود بر سزار! (Hail, Caesar)

هیجانی ترین فیلم های سینمایی 2016 (عکس)

اتان و جوئل کوئن شاید به یکی از فاخرترین فیلمهای 2016 بدل شود، فیلمی که همۀ المان‌های مورد علاقۀ این دو برادر را در خود دارد: گروگانگیری، دوران طلایی هالیوود، جورج کلونی در نقش یک احمق!

جاش برولین در نقش یک تهیه‌کنندۀ استودیویی ظاهر شده که باید دردسرهایی که جورج کلونی در نقش سوپراستار سینما ایجاد می‌کند را رفع و رجوع کند. بازیگران مطرح دیگری نظیر اسکارلت یوهانسون، چَنینگ تاتوم، رالف فیِنس و تیلدا سوینتون نقش‌آفرینی کرده‌اند. این فیلم بناست از ماه فوریه اکران شود.

جادوگر (The Witch)

هیجانی ترین فیلم های سینمایی 2016 (عکس)

جادوگر فیلمی مستقل و ترسناک است که مخاطبان جشنواره‌ای از ذکاوت و سبک فیلم و هراسناکی اعصاب خردکن فیلم، تعریف می‌کنند.

برندۀ بهترین فیلم اول در جشنوارۀ فیلم لندن، به کارگردانی رابرت اگرس، روایتگر داستان خانواده‌ای پیوریتن است که دهۀ 1630 از شهری در نیوانگلند تبعید می‌شوند و مجبور به ساخت خانه‌ای در نزدیکی جنگلی دورافتاده می‌شود.

جایی ظاهراً خانواده در دام جادوی سیاه می‌افتند و البته تعصبات مذهبی پدر و مادر نیز در این میانه، به غنای داستان افزوده است.

جولیتا (Julieta)

هیجانی ترین فیلم های سینمایی 2016 (عکس)

تازه‌ترین فیلم پدرو آلمادووار، بازگشت او به “سینمای زنان” است و احتمالاً با درامی کمدی مملو از احساس روبرو خواهیم بود.

اما سوارز و آدریانا اوگارته ایفاگر نقش اصلی این فیلم در دو مقطع سنی مختلف هستند. این فیلم در ماه مارس در اسپانیا اکران خواهد شد.

بلندمرتبه (High Rise)

هیجانی ترین فیلم های سینمایی 2016 (عکس)

فیلم کمدی سیاه و سورئال بن ویتلی با این صحنه آغاز می‌شود: تام هیدلستون در بالکن واحدش در برج ایستاده و در حال کباب کردن یک سگ است و از اینجا به بعد اتفاقات عجیب و عجیبتر می‌شوند.

این فیلم که از رمانی به همین نام نوشتۀ جِی جی بالارد، اقتباس شده، در یک آسمانخراش می‌گذرد که فقرا در طبقات پایین آن، ثروتمندان رو به اضمحلال در طبقات بالای آن و معمار پادشاه‌وار آن در پنت‌هاوسش زندگی می‌کنند.

این فیلم با بازی سینا میلر، لوک اوانس و الیزابت ماس، به نسبت دیگر فیلمهای ویتلی پرخجتر و پرستاره‌تر است. او اما همچنان روحیۀ آنارشیستی خود را حفظ کرده است. ابن فیلم در ماه آوریل اکران خواهد شد.

همه قدری می‌خواهند (Everybody wants Some)

هیجانی ترین فیلم های سینمایی 2016 (عکس)

“پسرانگی” شاهکار ریچار لینکلاتر بود که در طول 12 سال فیلمبرداری شده بود داستان پسری تگزاسی را را در سالهای دبیرستان روایت می‌کرد. فیلم جدید او به نوعی ادامۀ فیلم قبلی است.

لینکلاتر در مورد فیلمش می‌گوید: “فیلم دقیقاً از جایی شروع می‌شود که پسرانگی تمام شد. در این فیلم پسری کالج را شروع می‌کند و با هم‌اتاقیش و یک دختر آشنا می‌شود.” فیلم در دهۀ 1980 می‌گذرد. این فیلم در ماه آوریل اکران خواهد شد.

اسنودن (Snowden)

هیجانی ترین فیلم های سینمایی 2016 (عکس)

یکی دو دهه‌ای هست که اولیور استون فیلم به دردبخور نساخته، اما گویا با اسنودن به همان سبک درام رک و راست و بحث‌برانگیزش برگشته است.

فیلمی سیاسی، جنجالی و غیرداستانی (هر چند که صفت آخر احتمالاً محل مناقشه خواهد بود). جوزف گوردون لوویت، در این فیلم نقش ادوارد اسنودن، کارشناس رایانۀ سیا که در سال 2013 اطلاعات طبقه‌بندی شدۀ آژانس امنیت ملی آمریکا را به رسانه‌ها درز داد، ایفا می‌کند.

شایلین وودلی نقش دوست‌ اسنودن که به همراه او به روسیه فرار کرد را بازی می‌کند. این فیلم در ماه می اکران خواهد شد.

بی‌اف‌جی (The BFG)

هیجانی ترین فیلم های سینمایی 2016 (عکس)

سی سال پس از آنکه ملیسا ماتیسون فیلمانۀ “ای تی: موجود فرازمینی” را نوشت، اعلام شد که او و اسپیلبرگ دوباره با هم همکاری خواهند کرد و این بار یکی از بهترین رمانهای روالد داهل دستمایۀ اقتباس این دو قرار گرفته بود.

متاسفانه، ماتیسون در نوامبر امسال بر اثر ابتلا به سرطان فوت کرد، و نتوانست نتیجۀ نهایی کار را ببیند. اما مطمئناً دستپخت ماتیسون و اسپیلبرگ کار قوی‌ای خواهد بود.

کتاب جادیی داهل به دوستی قهرمان کودک فیلم به با یک غول می‌پردازد. این فیلم در ماه جولای اکران عمومی خواهد شد.

دختری سوار قطار (The Girl on the Train)

هیجانی ترین فیلم های سینمایی 2016 (عکس)

جدیدترین فیلمی که با محوریت یک دختر موضوعی رازآلود و هیجانی را روایت می‌کند، دختری سوار قطار است که براساس رمان پرفروشی به همین نام ساخته شده است.

در این فیلم به کارگردانی تِیت تایلر، امیلی بلانت در نقش یک الکلی افسرده ایفای نقش می‌کند که ذهنش درگیر شوهر سابقش است. یک روز صبح که از خواب بیدار می‌شود، متوجه می‌شود که لباسهایش خون آلود شده و نگران می‌شود که شاید بی‌آنکه یادش باشد در یک قتل دست داشته است.

بلانت به خوبی توانسته از پس نقش خود برآید. این فیلم در ماه سپتامبر اکران خواهد شد.

دکتر استرِینج (Doctor Strange)

هیجانی ترین فیلم های سینمایی 2016 (عکس)

سال 2016 پر خواهد بود از فیلمهای گیشه‌ای ابرقهرمانی، از جمله “بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت”، “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” و “مردان ایکس: آخرالزمان”.

اما جالب توجه‌ترین از میان این قبیل فیلمها، دکتر استرینج است که برای اولین بار این شخصیت کتابهای مصور ماروِل کامیکز را به پردۀ نقره‌ای می‌آورد. حتی کسانی که از فیلمهای ابرقهرمانی خسته‌ شده‌اند نیز احتمالاً وسوسه خواهند شد که این فیلم را ببینند.


ویدیو مرتبط :
عکس هایی از فیلم خانواده هیجانی با بازی (سونگ ایل گوک)