ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خاطره جالب مورینیو از قایم شدن در سبد لباس‌های شسته شده!


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.19 - 22:45

خاطره جالب مورینیو از قایم شدن در سبد لباس‌های شسته شده!

کاپ/ یکی از بزرگترین معماهای تاریخ معاصر لیگ ‌قهرمانان، چگونه راه یافتن مورینیو به رختکن چلسی در مرحله یک‌چهارم‌نهایی فصل ٢٠٠٥-٢٠٠٤ این رقابت‌ها آن هم با وجود محرومیت است.
او در این روزهایی که آماده دومین اخراج در دومین دوره حضورش در چلسی می‌شود، بار دیگر با وجود محرومیت از حضور در استادیوم با همکارانش ارتباط فکری برقرار کرده است. خاطره آقای خاص از معمای فصل ٢٠٠٥-٢٠٠٤ لیگ‌ قهرمانان را بخوانید:
«پس از اینکه بارسلونا را حذف کردیم، یوفا به خاطر آنچه جنجال‌سازی می‌نامید، مرا از حضور روی نیمکت چلسی در بازی یک‌چهارم‌نهایی لیگ ‌قهرمانان مقابل بایرن محروم کرد. قهرمانی اروپا را می‌خواستم و مثل مادری که پس از تولد فرزندش حتی در حضور کودک، دلتنگش می‌شود، نمی‌خواستم حتی یک لحظه از جریان بازی‌ها، تیمم را از دست بدهم. شب قبل نقشه کشیدم. به تدارکات تیم گفتم در سبد لباس‌های شسته‌شده تیم پنهان می‌شوم و تو مرا به رختکن ببر. خوشبختانه با این‌که فشار زیادی را در آن سبد نه چندان بزرگ تحمل می‌کردم اما هیچ ماموری متوجه داستان نشد. به رختکن رفتم و قبل از شروع بازی با بازیکنان حرف زدم. البته حتی به این کار هم راضی نشدم. بازی را دیدم و بین ٢ نیمه نکات تاکتیکی مشاهده شده را در یک کاغذ نوشتم. از طریق مربی دروازه‌بان به هر نحو ممکن نوشته را به کنار زمین منتقل کردم. من نوشتم و تیم در مجموع به نیمه‌نهایی صعود کرد. کار من اخلاقی نبود اما این ورزش رقابتی، فوتبال نام دارد و شما برای برتری در این وادی گاهی مجبور به زیر پا گذاشتن اخلاقیات و کارهایی دور از شأن خودتان می‌شوید. بعدها شنیدم یوفا متوجه ماجرا شده اما به هر حال نمی‌توانست کاری انجام دهد و مرا محروم کند چون مدت‌ها از ماجرا گذشته بود.»

نظر شما


ویدیو مرتبط :
خاطره جدید جالب مورینیو از بالوتلی (زیرنویس فارسی)