سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دولت در حل مشکلات معیشتی مردم نمره قبولی کسب نکرده/ بخش‌‌های تولیدی و صنعتی کشور در حال تعطیلی‌اند


عبدالکریم رجبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ضمن انتقاد از وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم، گفت: پس از گذشت حدود 2 سال و نیم از عمر دولت یازدهم، برخلاف شعارها و وعده‌هایی که در زمان تبلیغات انتخابات مبنی بر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم داده می‌شود، اما شاهدیم که در این مدت تغییر محسوسی در این حوزه ایجاد نشده است.

وی با تأکید بر اینکه دولت یازدهم در حل مشکلات معیشتی مردم در این مدت نمره قبولی کسب نکرده، افزود: امروز شاهد تعطیلی و رکود در بخش‌‌های تولید و صنعتی کشور در استان‌های مختلف هستیم که این مشکلات باید برطرف شده و دولت به آنها توجه داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به قراردادهای منعقد شده بین ایران و کشورهای اروپایی در شرایط پسابرجام و رفع تحریم‌‌ها، اظهار داشت: اقتصاد کشور امروز از رکود رنج می‌برد که می‌بایست قراردادهایی که با کشورهای اروپایی در شرایط پسابرجام و رفع تحریم‌ها منعقد می‌شود به تقویت بخش خصوصی و رونق تولید منجر شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بزودی نقدینگی واحد های صنعتی و تولیدی کشور با 600هزار م