ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازیگر نقش اول دیدار استقلال - گسترش فولاد از زبان افشارزاده


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده در خصوص برتری 2 بر یک استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز و صعود به صدر جدول گفت: این نتیجه خوب و صدرنشینی را به همه هوادارانی که روز گذشته به ورزشگاه آمدند و از استقلال حمایت کردند، تبریک می‌گویم. هواداران استقلال روز گذشته بازیگر نقش اول برد تیم بودند و امیدوارم در ادامه لیگ با حضور خود مسیر موفقیت استقلال را هموار کنند.

وی با اشاره به حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: از حضور مجیدی عزیز در ورزشگاه نیز بسیار تشکر می‌کنم. وجود چنین پیشکسوتانی برای هر تیمی ضروری است و خوشحالم این پیشکسوتان در بزنگاه‌ها به استقلال کمک می‌کنند.

سرپرست باشگاه استقلال عنوان کرد: بحث فنی را مسئولان فنی باید انجام دهند، اما به‌عنوان یک ورزشی از تیم استقلال راضی هستم و به پرویز مظلومی و تمامی کادر فنی، بازیکنان، کادر پزشکی و کادر تدارکات خسته نباشید می‌گویم که با همدلی برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. همچنین جوانگرایی‌ای که روز گذشته در ترکیب استقلال دیدیم و از ابتدای فصل در تیم ما رخ داده است، بسیار جای تحسین دارد و امیدوارم این روند ادامه یابد.

انتهای پیام/13


ویدیو مرتبط :
برنامه نود؛ دیدار گسترش فولاد - استقلال تهران