سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه قصرشیرین: بسیج یک تفکر معنوی است


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علی ملکی روز شنبه در نخستین روز از گرامیداشت هفته بسیج در دیدار بسیجیان قصرشیرین با وی افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد به دلیل تفکر بسیجی است که در جامعه نهادینه شده است.
وی اظهار کرد: بسیج تفکر جریان ساز الهی است که براساس آیه های قرآن به مبارزه کفر می رود و برای پاسداری از دین از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی خود را یک بسیجی می دانند زیرا بنیان این مملکت یعنی تفکر بسیجی و این اصل حرکت ماست.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه مقاومت قصرشیرین گفت: بسیج یادآور مجاهدت باشکوه ملت ایران در برابر بدخواهان نظام اسلامی است.
سرهنگ پاسدار علی احمدپور افزود: بسیج یادآور عزیزترین نهاد تاریخ انقلاب اسلامی است که به گفته امام خمینی (ره) شکل گیری آن از الطاف الهی به این ملت بود.
وی با اشاره به اینکه بسیج لشکر مخلص خداست که همه مجاهدین دفتر آن را امضا کرده اند ادامه داد: در نظر امام راحل بسیج از ارزشمند ترین نهادهای کشور بود و هر وقت خاطرات هشت سال دفاع مقدس را به یاد آوریم نقش بسیجیان نشان دهنده وقایعی ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی است.
سی ام آبانماه تا ششم آذر ماه هر سال در کشور به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارد.ک/3
7079/3012/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بیانات بسیار زیبای امام جمعه قصرشیرین