ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



افشارزاده: نمی‌دانم چرا اسامی اعضای هیأت‌مدیره استقلال ثبت نشده است


تسنیم/ سرپرست باشگاه استقلال گفت که اسامی اعضای هیئت مدیره را برای ثبت در ثبت شرکت‌ها داده اما نمی‌داند چرا این اتفاق با وجود گذشت چند ماه هنوز رخ نداده است.
بهرام افشارزاده اظهار داشت: ما چند ماه پیش اسامی اعضای هیئت مدیره را به ثبت شرکت‌ها دادیم و کارهای مربوط به این موضوع از طرف ما انجام شده است.
وی درباره اینکه با این شرایط چرا هنوز اسامی اعضای هیئت مدیره در ثبت شرکت‌ها به ثبت نرسیده، عنوان کرد: من در جریان این موضوع نیستم اما آنچه قطعی است اینکه این کار از سوی ما انجام شده است.
افشارزاده با بیان اینکه پیش‌تر هم برای رفتن از استقلال اعلام آمادگی کرده بود، گفت: من قبلا هم گفته بودم که اگر فردی مناسب برای مدیریت باشگاه استقلال باشد، از این سمت می‌روم. در حال حاضر استقلال شرایط حساسی دارد و باید همه استقلالی‌ها دست به دست هم دهند تا این تیم به موفقیت برسد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
آفساید وزارت ورزش در انتخاب اعضای دو شغله هییت مدیره باشگاه استقلال