سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اولین نمایشگاه صنایع دستی برای هدایای دستگاه‌های دولتی آغاز به کار کرد


به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، بهمن نامور مطلق، معاون صنایع دستی کشور در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه عیدانه صنایع دستی که امروز در محل سازمان میراث فرهنگی انجام شد، اظهار داشت: این نمایشگاه به منظور جذب دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای انتخاب هدایای خود از بین محصولات صنایع دستی برپا شده است.

وی تأکید کرد: تمام محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود از نظر قیمت و کیفیت مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفته و تأیید شده است.

به گفته معاون صنایع دستی کشور نوروز امسال بیش از 600 بازارچه صنایع دستی در سراسر کشور برپا خواهد شد.

نامور مطلق با بیان اینکه به دولت پیشنهاد شده است که سهمی از بودجه دستگاه‌ها را برای خرید صنایع دستی اختصاص دهند، اظهار داشت: اختصاص سهمی از بودجه دستگاه‌ها برای خرید صنایع دستی علاوه بر اشتغالزایی موجب ایجاد فرهنگ استفاده از صنایع دستی در جامعه می‌شود.

پویا محمودیان، مدیرکل صادرات صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز درباره این نمایشگاه عیدانه صنایع دستی گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان سه استان تهران‌، اصفهان‌ و آذربایجان با قیمت مناسب و قابلیت سفارش‌پذیری به هر تعدادی که ارگان‌ها بخواهند عرضه می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه برای اولین‌بار است که با نظارت سازمان میراث فرهنگی و با هدف حمایت از صنعتگران داخلی برگزار می‌شود، امیدواریم سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی از این نمایشگاه عیدانه استقبال کنند تا هم از هنرمندان صنعتگر حمایت شود و هم محصولات خوب و با کیفیت صنایع‌دستی در شب عید وارد خانه‌ ایرانی‌ها شود.

به  گفته مدیرکل صادرات صنایع دستی این نمایشگاه از امروز تا 14 بهمن ماه از ساعت 9 تا 16 در محل سازمان میراث فرهنگی برگزار می‌شود.

محمودیان تصریح کرد: بر اساس بخشنامه ای که از سوی دولت به سازمان‌های دولتی ارسال شده است، سازمان‌های دولتی باید برای هدایا و عیدانه صنایع دستی بخرند، اما متاسفانه این بخشنامه هیچ گاه عملیاتی نشده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/7JWMR0


ویدیو مرتبط :
آغاز به کار نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی