سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گشایش‌های محدود در فعالیت لیزینگ‌های مسکن دو سال پس از نامه وزیر


حسین عبده تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در خصوص راه‌اندازی لیزینگ مسکن گفت: حدود 2 سال پیش آخوندی وزیر راه و شهرسازی نامه‌ای مبنی بر موافقت با راه‌اندازی لیزینگ مسکن به بانک مرکزی ارسال کرد و از بانک مرکزی خواست هرچه زودتر این ممنوعیت رفع شود.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی با هر کسی که به بخش مسکن با ارائه تسهیلات کمک کند، موافق است و با لیزینگ مسکن هم موافق است.

عبده تبریزی با اشاره به اینکه بعد از گذشت 2 سال از این نامه، هنوز لیزینگ مسکن فعال نشده است و دلیل آن بالا بودن نرخ سود تسهیلات این لیزینگ‌ها است، گفت: به اعتقاد ما متقاضیان نمی‌توانند با نرخ سود 30 درصدی تسهیلات مسکن، اقساط را بازپرداخت کنند.

عبده تبریزی تأکید کرد: به هر حال وزارت راه و شهرسازی علاقمند است مشکلات بازار رهن در حوزه لیزینگ و رفع ممنوعیت بانک‌ها در پرداخت تسهیلات خرید مسکن را برطرف کند.

مشاور وزیر مسکن ادامه داد: به اعتقاد ما ممنوعیت فعال شدن لیزینگ‌ها اشتباه بود و درخواست ما این است که مشکل هر چه سریع‌تر برطرف شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
وام مسکن لیزینگ ها هنوز مجوز ندارد