سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



سازمان عفو بین الملل خواستار آزادی یک پزشک بحرینی از زندان شد


به گزارش پایگاه خبری« ساحه المنامه»، سازمان عفو بین الملل شامگاه جمعه طی بیانیه ای در خواست خود را به اطلاع مسئولان بحرینی درباره آزادی دکتر سعید الهویجی رسانده بود.
این پزشک روز 4 سپتامبر ( 14 دی ماه) و به دلیل مطلبی که در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشته بود، بازداشت شده است.
الهویجی در صفحه شخصی خود در این شبکه اجتماعی از اقدام عربستان مبنی بر اعدام «شیخ باقر النمر» روحانی برجسته شیعه انتقاد کرده بود.
در موردی مشابه نیز سازمان خبرنگاران بدون مرز از بازداشت «محمود الجزیری» روزنامه نگار بحرینی به شدت ابراز نگرانی کرد و خواستار آزادی بی قید و بند این شهروند بحرینی شد.
سازمان خبرنگاران بدون مرز در بیانیه خود بر حل توافق سیاسی در بحرین و ابهام زدایی در قانون مبارزه با تروریسم در تاکید کرد.
این روزنامه نگار در جریان حمله دستگاه های امنیتی بحرین به منزل خود که بامداد روز 28 دسامبر (چهارشنبه 8 دی ) رخ داد، بازداشت شده بود.
الجزیری به اتهام حمایت از جریان وفا اسلامی (جوانان انقلاب 14 فوریه)، جاسوسی برای حزب الله لبنان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تحریک شهروندان برای تغییر نظام حاکم بر بحرین، زندانی شده و احتمال این می رود که تابعیت وی خلع و به حبس ابد محکوم شود.
بحرین از سال 2011 صحنه تظاهرات مردمی در اعتراض به ناعدالتی در حق مردم این کشور است.
مردم بحرین خواستار اجرای اصلاحات در کشورشان، پایان تبعیض علیه خود و نقش آفرینی در سیاست گذاری های این کشور هستند.
خاورم**9363**1144

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کلیپی کوتاه از سازمان عفو بین الملل درباره بردگی جنسی