سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دوهزار و 500 دانشجوی کرمانشاهی تحت پوشش کمیته امداد هستند


به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، کامیار جمشیدی روز پنجشنبه با بیان اینکه کمیته امداد به تمامی دانشجویان تحت حمایت خدمات تحصیلی و فرهنگی رایگان ارائه می دهد، افزود: همزمان با شروع نیمسال نخست تحصیلی 94-95 بالغ بر 6 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت پرداخت شده است.
وی با تاکید بر اینکه اعطای کمک هزینه تحصیلی و شهریه تنها خدمت کمیته امداد به دانشجویان تحت حمایت نیست، یادآور شد: اعزام دانشجویان به اردوهای دانشجویی، ارائه خدمات ویژه به دانشجویان نخبه، کمک به اشتغال دانشجویان و انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه ها و ادارات برای ارائه خدمات و تسهیلات به دانشجویان از دیگر خدمات اراده شده به آن هاست.
جمشیدی گفت: خدمات دیگری نظیر ارائه مشاوره های فردی و گروهی، انجام مساعدت های موردی، پیگیری امور تحصیلی و اخلاقی دانشجویان مددجو از سوی رابطین کمیته امداد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و معرفی دانشجویان برای گذراندن دوره های فنی نیز به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد ارائه می شود.
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در ادامه به حمایت این کمیته از 33 دانشجوی نخبه در استان اشاره و خاطرنشان کرد: نخبگی این دانشجویان در زمینه های علمی، ورزشی، داستان نویسی و اختراعات از سوی بنیاد ملی نخبگان محرز شده است.
وی یادآور شد: 19 نفر از این دانشجویان در سطح یک و مابقی در سطح دو و سه نخبگی قرار دارند.
جمشیدی در پایان تاکید کرد: کمیته امداد به دانشجویان نخبه تحت حمایت خدمات ویژه از قبیل پرداخت کمک هزینه تحصیلی دو برابر دانشجویان عادی ارائه و همچنین در مناسبت های ویژه از آنان تجلیل می کند.
7458/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کمیته امداد