فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جزئیات مراسم تشییع مدافع حرم اهل بیت(ع) شهید محمد زهره‌وند


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پیکر مطهر شهید زهره‌وند بعد از گذشت بیش از دو ماه از شهادتش تشییع و خاکسپاری می‌شود. پیکر پاک شهید مدافع حرم «محمد زهره‌وند» صبح فردا پنجشنبه 17 دی‌ماه 94 بردوش مردم شهرستان اراک تشییع می‌شود. مراسم تشییع از میدان شهدا آغاز و به سمت گلزار شهدای این شهر ادامه می‌یابد و در نهایت  به خاک سپرده می‌شود.

مراسم بزرگداشت این شهید مدافع حرم استان مرکزی عصر فردا پنجشنبه از 14 تا 16 در مسجد الزهرا(س) اراک باحضور خانواده‎های شاهد و ایثارگر، مسئولان و مردم شهر برگزار می‌شود. همچنین به همین مناسبت مراسم شبی باشهید نیز بعد از نماز مغزب و عشاء در مسجد الزهرا(س) برگزار می‌شود.

شهید محمد زهره‌وند که از سوی تیپ 71 روح الله به سوریه اعزام شده بود، طی عملیات مستشاری در  نهم آبان ماه 94 توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. این شهید چهارمین شهید مدافع حرم از استان مرکزی است. پیش از این، شهید مدافع حرم «محمد براتی» از تیپ فاطمیون محلات و شهید مدافع حرم «محمد محسنی» از تیپ فاطمیون ساوه و شهید «هاشم شریفی» از دلیجان در جبهه های سوریه به درجه شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
تشییع شهید محمد صاحبکرم اولین شهید سپیدانی مدافع حرم