مدل پالتو دخترانه جدید و شیک 2014 -آکا


1395/01/04

سایت خانواده ،مشاور خانوادهمدل لباس ،مدل لباس زنانه ،مدل کیف ،مدل کفش

آکاایران: امروز با چند مدل پالتو خیلی شیک و زیبای دخترانه در خدمت شما دوستهای خوبم هستم و سعی کردم با جمع آوری چندین مدل از زیباترین و جدیدترین نمونه های پالتو و لباس زمستانی انتخاب رو براتون راحت تر کنم. با این مدل های زیبا همراهم باشید.

به گزارش آکاایران: همینطور که گفتم امروز با جند مدل پالتو خیلی شیک و زیبا در خدمت شما دوستهای خوبم هستم. اولین مدل هایی که بهتون پیشنهاد میکنم پالتوهایی هستن که با پارچه های ضخیم و آهاردار مثل فوتر دوخته میشه و به خاطر ضخامت پارچه ایی که دارن ایست مرتبی هم دارن و شما صاحب یک پالتو شیک میشید.

,مدل پالتو,[categoriy]

مدل پالتو دخترانه جدید و شیک 2014 -آکامدل پالتو

آکاایران: مدل پالتو دخترانه جدید و شیک 2014

,مدل پالتو,[categoriy] ,مدل پالتو,[categoriy] ,مدل پالتو,[categoriy]

پالتوهای چرم هم چند سالی میشه طرفدارهای خاص خودشو داره و هر سال مدل های جدیدی از این نوع پالتو توی بازار میاد.

,مدل پالتو,[categoriy] ,مدل پالتو,[categoriy]

اینم یک مدل پالتو شیک و متفاوت که با دو نوع پارچه دوخته میشه، فقط توجه داشته باشید که موقع انتخاب پارچه به رنگ و جنس اون توجه کنید. سعی کنید جنس پارچه ها مشابه هم باشه تا ایست پالتو شما مرتب باشه. برای رنگ پارچه ها هم سعی کنید از رنگ هایی که با هم همخوانی دارن استفاده کنید. این مورد رو برای دوخت مانتو های دو رنگ هم در نظر بگیرید.

,مدل پالتو,[categoriy] ,مدل پالتو,[categoriy] ,مدل پالتو,[categoriy]

خب دوستهای خوبم از این چند مدل میتونید علاوه بر پالتو برای دوخت انواع بارانی و همچنین مانتو استفاده کنید و شیک پوش و مرتب باشید.

,مدل پالتو,[categoriy] ,مدل پالتو,[categoriy] ,مدل پالتو,[categoriy] ,مدل پالتو,[categoriy]

راستی فراموش نکنید که وجود کمربند و دکمه های درشت باعث زیباتر شدن انواع پالتو و لباس های زمستانی میشه و جلوه ایی خاص و زیبا به اونها میده.

,مدل پالتو,[categoriy] ,مدل پالتو,[categoriy] ,مدل پالتو,[categoriy] ,مدل پالتو,[categoriy] ,مدل پالتو,[categoriy] ,مدل پالتو,[categoriy]

امیدوارم از این چند مدل پالتو که براتون گذاشتم خوشتون اومده باشه و بهترین مدل رو انتخاب کنید. راستی حتما سری هم به بقیه مطالب و قسمت های دیگه هنر در خانه بزنید و از آموزش ها و مدل های جدید استفاده کنید. شاد و موفق باشید.

بافتنی پالتو دخترانه لباس زمستانی مانتو پاییزه مد و زیبایی مدل مانتو

مدل لباس ،مدل لباس زنانه ،مدل کیف ،مدل کفش -

برچسب ها :

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
مدل پالتو بارانی یقه خز دخترانه زمستانی