ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیگرینی از یک ماه قبل قضیه گواردیولا را می‌دانست/ خالق تیکی‌تاکا ۳۰۰ میلیارد تومان دستمزد می‌گیرد!


به گزارش خبرگزاری فارس، به باور بیشتر گزارشگران و تحلیل‌گران مهم‌ترین اتفاقی که در نقل و انتقالات زمستانی امسال رخ داد، خبری بود که روز گذشته یعنی دیروز توسط تیم دوم شهر منچسترسیتی انتشار یافت و تایید شد.

این که پپ گواردیولا، خالق تیکی‌تاکا و مربی 2 سال و نیم گذشته بایرن مونیخ آلمان، از ابتدای تابستان سال آینده سکان هدایت تیم انگلیسی منچسترسیتی را برعهده خواهد گرفت.

رسانه‌های بین‌المللی در گزارش‌های که به همین منظور منتشر کردند، از این انتقال به بمب خبری پنجره زمستانی یاد کردند.

در همین ارتباط روزنامه بیلد در گزارشی اطلاعاتی تکمیلی در اختیار خوانندگانش گذاشته که جالب است. از جمله این که مانوئل پیگرینی، مسئول فنی من‌سیتی از یک ماه قبل می‌دانسته و مطلع بوده که سران باشگاهش با پپ توافق کرده‌اند و نفر بعدی که به جایش خواهد نشست، مربی کنونی بایرن و گذشته بارسلونا است.

بیلد همچنین از رقم دستمزد پپ نیز در گزارش خود چنین نوشته است: گواردیولا بابت یک سال کار در من‌سیتی 25 میلیون یورو (حدود 100 میلیارد تومان) دریافت خواهد کرد که رکوردی باورنکردنی در دستمزد مربیان است.

از آنجایی که مربی 45 ساله برای مدت 3 سال با «آبی‌ آسمانی‌ها»‌ توافق کرده، می‌توان نتیجه گرفت مجموع دستمزد خالص وی در تیم انگلیسی، بالغ بر 300 میلیارد تومان باشد.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/XY1ABI


ویدیو مرتبط :
گواردیولا و اجرای سیستم تیکی تاکا در بایرن