علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



قائمشهر قطب ذخیره سازی مرکبات در مازندران است


به گزارش خبرنگار مهر، فرزین فرهادی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: این شهرستان ازلحاظ کیفیت محصول و دارا بودن امکانات زیرساختی مانند سایت نمایشگاه بین‌المللی مازندران، انبار، سورتینگ و سردخانه‌های فنی از ظرفیت مناسبی برای برگزاری جشنواره مرکبات برخوردار است.

مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهر از راه‌اندازی سایت اصلی جشنواره مرکبات خبر داد و با اشاره به اینکه نمایشگاه مرکبات حول دو محور اصلی آموزش و ترویج خواهد بود، گفت: به‌منظور برگزاری جشنواره با رویکرد علمی پژوهشی و صنایع وابسته همراه با بررسی نقطه نظرات محققان و کارشناسان فن،  روزانه دو پنل تخصصی با آموزش ۱۰۰ نفر، در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی برگزاری جشنواره مرکبات را پروژه‌ای عظیم با ابعاد وسیع دانست و افزود: انجام چنین کاری مستلزم همفکری و تلاش گروهی است که به همین منظور کارگروه اولیه با مشارکت ادارات ذیصلاح تشکیل شد.

مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهر بابیان اینکه با تحقیق، پژوهش و علمی کردن تولید، می‌توانیم به نقاط قوت وضعف خود در عرصه بازاریابی و صادرات پی ببریم، تصریح کرد: یک غرفه مخصوص کار تحقیقی و ترویجی با حضور محققین و مروجین جهاد کشاورزی فن‌های لازم را همراه با بروشورهای آموزشی ارائه و به سؤالات باغداران پاسخ خواهند داد.

فرهادی شناساندن محصول سالم و فرآوری محصول پس از برداشت را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: آموزش‌هایی که در این نمایشگاه ارائه می‌شود به باغداران علاوه بر نگهداری انبوه مرکبات در درازمدت، چگونگی صادرات را هم می‌آموزد.

یادآور می‌شود: جشنواره ملی مرکبات از ۲۹ آذر تا ۳ دی‌ماه در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مازندران واقع در قائم‌شهر برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
مانورآتش نشان در مازندران.قائمشهر