سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



موج جدید بارش‌زا در راه ایلام است/ آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها


یوسف شیخ‌الملوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌‌یابی هواشناسی و فراسنج‌های جوی نشان می‌دهد که طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه موج جدید بارش‌زایی وارد استان ایلام می‌شود.

مدیرکل هواشناسی ایلام گفت: این موج جدید بارشی سبب افت شدید دما بین 5 تا 8 درجه سانتیگراد خواهد بود که با وزش باد شدید و یا نسبتا شدید همراه است و بیشتر مناطق استان ایلام را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی کارشناسان امر این موج بارشی تا عصر روز سه‌شنبه ادامه داشته و بیشترین میزان بارش‌‌ها را به دنبال خواهد داشت و بر این اساس آبگرفتگی معابر پیش‌بینی شده است.

این مسئول اضافه کرد: سیلابی شدن مسیل‌ها از دیگر پیامدهای این موج جدید بوده که توسط کارشناسان هواشناسی استان ایلام پیش‌بینی شده است.

شیخ‌الملوکی تصریح کرد: این سامانه بارشی از روز چهارشنبه هفته جاری تضعیف شده و از استان به تدریج خارج می‌شود اما سردی هوای به ویژه هوای صبح‌گاهی دست کم تا آخر هفته در استان ایلام حاکم خواهد بود.

انتهای پیام/2246/ق10


ویدیو مرتبط :
آبگرفتگی معابر در هرسین