نایب رییس فدراسیون فوتبال: گلایه های کی روش در باره تدارکات و زمین چمن است


به گزارش ایرنا، محمود اسلامیان امروز (پنجشنبه) بعد از پایان جلسه که با حضور علی کفاشیان رییس فدراسیون، کارلوس کی روش سرمربی و افشین پیروانی مدیر تیم ملی برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آنان بود.
وی اظهار داشت: فوتبال برای مردم ما بسیار اهمیت دارد و از سوی دیگر کل بودجه فدراسیون 46 میلیارد تومان و حدود 14 میلیون دلار است و با توجه به اینکه تیم رنکینگ اول آسیا هستیم اما از نظر بودجه در رنکینگ آخر قاره کهن قرار داریم.
وی بیان داشت: تیم ملی فوتسال بانوان با حمایت ریاست جمهوری عازم جام جهانی کوچک در گواتمالا خواهد شد اما اوضاع سختی از نظر بودجه وجود دارد و همه باید کمک کنند.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال افزود : با نگاهی به رقبا شامل کشورهای حوزه خلیج فارس و آسیایی جنوب شرقی متوجه می شویم که امکانات آنها با ما قابل مقایسه نیست و متاسفانه فاصله زیادی ایجاد شده و همه دغدغه سرمربی تیم ملی نیز مسایل تدارکاتی است که امیدواریم این مشکلات حل شود.
اسلامیان در خصوص عملکرد کی روش در تیم ملی نیز گفت: اگر نتایج کی روش را مورد آنالیز قرار دهیم، متوجه می شویم که عملکرد خوبی داشته و تیم ملی برای دیدار با گوام با مشکلات زیادی از جمله اجازه ندادن پرواز چارتر، صادر نشدن رواید 4 بازیکنان و برگزاری دیدار در چمن مصنوعی رو به رو بود اما این مشکلات مدیریت شد و فکر نمی کردیم که گوام را با نتیجه 6 بر صفر شکست دهیم.
تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز (پنجشنبه) از طریق دبی وارد کشور شد و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی و افشین پیروانی مدیر تیم ملی بلافاصله برای برگزاری جلسه با علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال رفتند.
تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه این هفته در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های 2019 آسیا در امارات به مصاف تیم ملی گوام رفت و موفق شد با به ثمر رساندن 6 گل از سد حریف نه چندان مطرح خود بگذرد و راهی مرحله بعد شود.
ورزشی**1067**9129**1449

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حرفهای داغ نایب رییس سابق فدراسیون فوتبال