سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لایحه بودجه 95 اوایل دی‌ از سوی دولت به مجلس ارائه می‌شود


غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه زمان دقیق لایحه بودجه 95 از سوی دولت به مجلس هنوز مشخص نیست، گفت: براساس اطلاعی که به دست آورده‌ایم، قرار است لایحه بودجه سال آینده کل کشور اوایل دی‌ تقدیم مجلس شود.

وی افزود: از دولت می‌خواهیم که در ارائه لایحه بودجه سال آینده تعجیل کند زیرا ما نمی‌خواهیم روند ارائه بودجه‌های سالانه که در دولت قبل وجود داشت، در این دولت نیز ادامه یابد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه بررسی لایحه برنامه ششم توسعه پس از لایحه بودجه 95 در دستورکار کمیسیون بودجه قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تلاش می‌کنند که احکام دائمی شدن برنامه ششم پیش از لایحه بودجه سال آینده کل کشور مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

به گزارش تسنیم، طبق آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی دولت موظف است لوایح بودجه‌ سالانه را پیش از 15 آذر هر سال برای بررسی و تصویب نهایی تقدیم مجلس کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نوبخت: لایحه بودجه 95 بدون تبصره تقدیم مجلس می شود