ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شکایت رسمی باشگاه کادیز از رئال مادرید


ورزش 3/ باشگاه کادیز ساعت 2.30 بامداد شکایت خود از رئال مادرید را تقدیم قدراسیون فوتبال اسپانیا کرد و امروز ساعت 10 به وقت محلی این شکایت مورد تایید قرار گرفت.
رئال شب گذشته موفق شد 3-1 کادیز را شکست دهد ولی استفاده از دنیس چریشف که محرومیتی از فصل پیش با خود داشته، رئال را در خطر حذف از کوپا دل ری قرار داده است. در صورت شکایت باشگاه کادیز، پرونده ای در این زمینه به جریان می افتاد و حال فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید کرده است که شکایت باشگاه کادیز به دست آنها رسیده است.
در بیانیه باشگاه کادیز در همین رابطه آمده است:" پس از جلسه فوق العاده هیئت مدیره، به این نتیجه رسیدیم تا از باشگاه رئال مادرید به دلیل استفاده از چریشف در بازی شب گذشته به فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کنیم. ما اطلاعات موثقی دریافت کرده ایم که حضور چریشف در این بازی غیرقانونی بوده و حال رئال مادرید می تواند استدلال های خود برای رفع این اتهام را ارائه کند. باشگاه کادیز این حق برایش محفوظ بود تا از اقدامات قانونی استفاده کند و این کار را هم انجام دادیم."
لازم به ذکر است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا فردا تا ساعت 14 به وقت محلی، حکم نهایی را صادر خواهد کرد. طبق ادعای رسانه های اسپانیا، رئال مادرید 10 روز فرصت دارد تا نسبت به شکایت باشگاه کادیز واکنش نشان داده و استدلال های خود را ارائه دهد و اگر اینکار را تا فردا هم انجام ندهد، حکم صادر شده اجرایی نخواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
آهنگ رسمی باشگاه رئال مادرید