ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پاس‌کاری دو سازمان و بازی جدید شجاعی/نامه بی‌پاسخ هاشمی به وزیر


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نهم آبان‌ماه بود که جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد و اعضا در سی‌وششمین نشست بررسی استعفای شجاعی از خزانه‌داری کمیته ملی المپیک را مورد بررسی قرار دادند.

اگرچه این رئیس دو شغله برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا همراه با ملی‌پوشان راهی تایلند شده بود و در جلسه هیات اجرایی حضور نداشت، اما اعضای هیات اجرایی در پایان این نشست تقریبا 3 ساعته به این نتیجه رسیدند که بحث استعفای شجاعی در این کمیته بعد از اخذ نظر مشورتی وزیر ورزش و جوانان نهایی خواهد شد. نظری که هیچ وقت از سوی وزیر ورزش اعلام نشد. حالا مشخص نیست وزیر ورزش به این خواسته توجهی نداشته و یا اصلا نامه رئیس کمیته ملی المپیک را ندیده است.

مسئولان کمیته ملی المپیک اعلام کردند از وزیر ورزش خواسته‌اند تا در جلسه‌ای به این موضوع بپردازند و نامه‌ای هم در این خصوص به وزارت ورزش ارسال شده، اما هیچ وقت پاسخی از سوی وزارت ورزش دریافت نشد و برخی از مسئولان در هر دو ساختمان سئول برای اعلام نتیجه توپ را به زمین دیگری می‌انداختند.

نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش ورزش روز دوشنبه در گفت‌وگویی انتقاداتی اعلام کرد کمیته ملی المپیک همیشه در تصمیم‌گیری‌ها وقت زیادی را اتلاف می‌کند در حالی که آنها می‌توانند برای بحث خزانه‌داری سریعاً تصمیم خود را نهایی کنند، از طرفی مسئولان کمیته ملی المپیک در انتظار نظر مشورتی وزیر ورزش هستند تا تکلیف شجاعی را مشخص کنند.

در این بین و در این پاسکاری‌ها قطعا تنها کسی که سود می‌برد شجاعی است که هر دو سازمان را به بازی گرفته و هیچ کسی هم به این مسئله توجه ندارد که رشته تیراندازی با کمان رشته‌ای المپیکی است و این فدراسیون نتوانسته از بین ورزشکارانی که داشته یک سهمیه المپیک بگیرد. این فدراسیون رئیسی دارد که این روزها به جای توجه به ورزشکارانش دغدغه ماندن در فدراسیون را دارد.

حالا بیش از یک ماه از استعفای شجاعی می‌گذرد؛ مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز بارها در صحبت‌هایشان حرف از هماهنگی هر دو نهاد می‌زنند و تاکید دارند هیچ اختلافی بین آنها وجود ندارد، حالا سوال این است که چرا آنها برای این موضوع به نتیجه‌گیری نهایی نمی‌رسند تا در آستانه المپیک حاشیه‌های این فدراسیون کمتر شود؟ آیا بالاخره وزارت ورزش جلسه‌ای را با مسئولان کمیته برگزار می‌کند تا تکلیف شجاعی مشخص شود؟

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/SAWFAF


ویدیو مرتبط :
حمله به وزیر امورخارجه دولت آیت الله هاشمی در سازمان ملل