سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرمایه گذاران آلمانی در چهارمحال و بختیاری نیروگاه خورشیدی احداث می کنند


ملک محمد قربانپور روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرمایه گذاران آلمانی علاوه بر نیروگاه خورشیدی در تولید فتوسل و سلول های خورشیدی نیز با چهارمحال و بختیاری مشارکت خواهند کرد.
به گفته وی، تجربه کاری این شرکت سرمایه گذار آلمانی بر ایجاد نیروگاه های برق خورشیدی و بادی متمرکز است و تجربه ساخت این نیروگاه ها را در آلمان و چین دارند.
قربانپور ادامه داد: زیرساخت های لازم برای تولید سلول خورشیدی و نیروگاه خورشیدی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد و هم اینک در مراحل توافق و مذاکرات هستیم که پس از توافق رسمی و انعقاد قرارداد اجرای طرح دوسال به طول می انجامد.
مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور اجرایی و سرمایه گذاری گفت: در فاز اول توافقات، تولید 50 مگاوات برق است و این در حالیست که چهارمحال و بختیاری ظرفیت تولید 900 مگاوات برق را دارد.
قربانپور افزود: پیش بینی می شود سرمایه گذاران آلمانی در این طرح به ازای هر 10 مگاوات تولید برق، 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری کنند.
به گزارش ایرنا، قائم مقام وزیر نیرو اعلام کرده با شرایط جدید کشور و توافق برجام، شاهد افزایش حضور اروپائی ها برای مشارکت در عرصه های صنعتی و سرمایه گذاری بخصوص احداث نیروگاه های خورشیدی و تجدیدشونده در ایران هستیم.
2097/7361/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حضور سرمایه گذاران آلمانی در تامین سرمایه امین