علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



آیفون های شیشه ای، نسل جدید گوشی های iPhone


به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا از ساینس، ماه گذشته خبرهایی از مذاكرات اپل با دو شركت سامسونگ و ال جی در رابطه با افزایش تولید نمایشگرهای OLEDمنتشر شد. این شركت ها در فهرست تامین كنندگان اپل قرار دارند.
نمایشگرهای OLED در مقایسه با LCED شفافتر هستند، مصرف كمتری دارند و انعطاف پذیری آن ها بیشتر است؛ استفاده از این نمایشگرها، احتمال خمیده بودن نمایشگر نسل جدید iPhone را افزایش داده است.
نسل جدید iPhone كه انتظار می رود در ماه سپتامبر سال جاری میلادی عرضه شود، نقطه عطفی در تاریخ شركت اپل خواهد بود. این شركت با وجود فروش 13میلیونی مدل های iPhone 6 و 6S در طول سه روز ابتدای عرضه آنها، میزان تولید این مدل ها را به یك سوم كاهش داده است تا موجب كاهش تقاضا برای گوشی جدید iPhone 7 نشود.
همچنین انتظار می رود به همراه iPhone 7 مدل دیگری موسوم به iPhone Pro عرضه شود كه به یك رابط اتصال مغناطیسی و دوربین عكاسی با دو لنز مجهز است. این سیستم عكاسی شامل یك لنز واید برای عكاسی از مناظر و فضاهای وسیع و یك لنز تله فوتو برای عكاسی از فواصل زیاد است. برای عكاسی از فضاهای وسیع، این سیستم قادر است چندین عكس را با هم ادغام كرده و یك تصویر واحد از آنها بسازد.
گفته می شود اپل برای تولید گوشی های نازكتر، قصد دارد رابط ورودی هدفون را از گوشی حذف كرده و به جای آن از فناوری بیسیم برای اتصال به هدست استفاده كند.
علمی (6) ** 9259**2017

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گوشی آیفون 5 اس - گوشی طرح اصل iphone 5s