سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هنوز با بانک‌ها برای اعطای وام به پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش توافق نشده است


محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «وضعیت اعطای وام به پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای گذراندن دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان به کجا رسید؟»، اظهار داشت: هنوز توافق نهایی در این خصوص صورت نگرفته است و سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پیگیر موضوع است و باید از طریق بانک‌ها در این خصوص به توافقی دست پیدا کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا موضوع اعطای وام به پذیرفته شدگان آزمون استخدامی عملی خواهد شد؟» تصریح کرد: بله، به‌شدت دنبال این کار هستیم و تنها راه نیز همین است و ان‌شاءالله این کار انجام می‌شود.

سلیمی جهرمی با بیان اینکه ذینفع اصلی این وام دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی هستند که می خواهند از این پول استفاده کنند، خاطرنشان کرد: با چند بانک در حال مذاکره هستیم اما توافق با آنها نهایی نشده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
توافق آموزش و پرورش با یکی از بانک ها