کاشانی به تنهایی بار مسئولیت تیم امید را به دوش می‌کشد/ ساعی: شرایط کلی تیم امید امیدوار کننده است


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، هادی ساعی در خصوص بازدید از اردوی تیم فوتبال امید در باشگاه ایرانیان دبی گفت: به عنوان عضوی از جامعه ورزش و یک ایرانی و با توجه به دوستی و رفاقتی که با کاشانی و کادرفنی تیم امید دارم، وظیفه خودم دانستم که در اردوی تیم امید حضور پیدا کنم و ضمن خسته نباشید برای موفقیت در مسابقات پیش‌رو آرزوی موفقیت کنم.

وی افزود: از نگاه من انسجام و همدلی و نظمی که در تیم امید وجود دارد، بی سابقه است و بازیکنان و کادرفنی مجرب و خوبی در کنار هم جمع شده‌اند که فوق‌العاده با انگیزه هستند.

قهرمان پیشین تکواندوی جهان و المپیک و عضو فعلی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در صحبتی که با بازیکنان تیم داشتم، گفتم که برای المپیکی شدن باید از خیلی چیزها گذشت‌‌. مسابقات انتخابی و خود المپیک از هر رقابت دیگری سخت‌تر است و با توجه به انگیزه مضاعفی که به وجود می‌آورد، به هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست. در المپیک ورزشکار یا تیمی موفق می‌شود که تمرکز بیشتری داشته باشد.

ساعی اظهار داشت: شرایط کلی تیم امید که من از نزدیک دیدم، واقعاً امیدوار کننده است و اگر مجموعه تیم المپیکی فکر کنند قطعاً موفق می‌شوند.

وی حمایت ویژه از ورزشکاران و رشته‌های المپیکی را به ضرورت اساسی دانست و گفت: تا آنجایی که من می‌دانم، کاشانی به تنهایی بیشتر بار مسئولیت تیم امید را به دوش می‌کشد و حمایت چندانی از این تیم وجود ندارد. به نظر من این شرایط درست نیست و نباید کاشانی و تیم امید را تنها گذاشت و به حال خود رها کرد. قطعاً فدراسیون فوتبال باید از تیمی که می‌خواهد بعد از 40 سال المپیکی شود، حمایت کند تا ضریب موفقیت و کسب سهمیه بالاتر برود.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با کاشانی درباره ی مشکلات تیم ملی امید